پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

دکوراسیون منزل با وسایل ساده | دکوراسیون داخلی درگرگان :برای اینکه یک دکوراسیونی ایده آل و زیبا داشته باشیم کافی است چند نکته اصلی در مورد دکوراسیون را بدانیم تا بتوانیم به ساده ترین روش ممکن بهترین نتیجه را برداشت کنیم.با ارائه این مقاله می توانیم شما را در این امر راهنمایی کنیم.
سادگی در طراحی سرویس بهداشتی| دکوراسیون داخلی درگرگان

در یک سرویس بهداشتی هیچ چیز مثل یک حوله سفید نمی تواند قدرت تمیزی را به نمایش بگزارد.همچنین می توان از گلدان با رنگ آبی و با گل های سبز رنگ , جلوه ایی ساده و زیبا به سرویس بهداشتی داد.از شمع ها غافل نشوید که اکسسوری های بسیار آرام بخش هستند.

چیدمان کتابخانه| دکوراسیون داخلی درگرگان

سروسامانی به کتابخانه خود دهید .یک نظمی به کتابخانه خود بدهید و همچنین می توانید جلد بعضی از کتاب ها را تعویض کنید.قسمتی از کتابخانه را که خالی هست با قاب های عکس پر کنید و یا می توانید از شمع استفاده کنید.
از رنگ ها و لوازم طبیعی استفاده کنید | دکوراسیون داخلی درگرگان

یک ظرف را از میوه های خوش رنگ پر کنید و در فضای آشپزخانه قرار دهید تا حس زندگی را به محیط بدهد.همچنین از گلدان یا ظرف شیشه ایی پر از گل های طبیعی به استقبال طبیعت بروید.
خوابی رویایی با رنگ سفید| دکوراسیون داخلی درگرگان

از ملحفه و روبالشتی های ی به رنگ سفید استفاده کنید .سعی کنید رنگ های گرم و متنوع را با اکسسوری به اتاق خود وارد کنید.

دکوراسیون ساده و محلی با صنایع دستی| دکوراسیون داخلی درگرگان

سبدهای بافته شده از حصیر و کنف را تهیه کنید و از آنها برای نگهداری اشیا کوچک در قسمت‌های مختلف خانه استفاده کنید. این سبدها در فضاهای مختلف خانه مانند آشپزخانه، اتاق کودک، نشیمن و ...کاربرد دارند.

دسترسی آسان با وسایل ساده| دکوراسیون داخلی درگرگان
در آشپزخانه برای نگهداری ادویه‌جات، ظروف شیشه‌ای تهیه کنید و نام هر یک را بر روی آن بنویسید. بهتر است جاادویه‌ها را در کشوهای بزرگ که معمولا در زیر گاز رومیزی تعبیه می‌شوند، قراردهید تا با یک نگاه بتوانید بدون هیچ مانعی آنها را بردارید.
فضای خصوصی با یک مبل ساده

در منزل خود فضایی را برای خود در نظر بگیرید تا زمانیکه به آرامش احتیاج دارید به آنجا بروید.می توانید این فضا را با یک مبل ساده بوجود آورید.
سادگی را پیشه کنید
| دکوراسیون داخلی درگرگان

زمانیکه که لوازم شما بیش اندازه زیاد باشد حالت سردرگمی و آشفتگی به محیط می دهد .سعی کنید سادگی را پیشه کنید و هر چیز را در جای خود قرار دهید و از مبلمان با فاصله های مناسب استفاده کنید.این کار باعث می شود هر عنصر در جای خودش زیبایی دو چندان داشته باشد.

یک نشیمن مجلل ولی با لوازم ساده | دکوراسیون داخلی در گرگان

اگر می خواهید یک نشمین و پذیاریی زیبا داشته باشید حتما از میز پذیرایی با یک رومیزی زیبا استفاده کنید مهم نیست که از چه سبکی پیروی می کنید شما باید از لئازم ساده یک پذیرایی مجلل از مهمانی خود داشته باشید.

تقارن، رمزی برای سادگی و آرامش
| دکوراسیون داخلی درگرگان

تقارن همیشه در محیط پیشنهاد نمی شود ولی برای اینکه تعادل و آرامش و زیبایی را به فضا بدهید بهتر است اشیا را قرینه سازی کنید و در اتاق چیدمان کنید.مانند قرار دادن دو شمعدان روی میز ناهارخوری و یا اطراف تختخواب باعث می شود حس امنیت بالا رود.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی