پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اشپزخانه و دکوراسیون :امروزه آشپزخانه قلب خانه محسوب می شود.و دکوراسیون آن بسیار قابل توجه است.که طراحی آن با توجه به مثلث کارفرضی که بین یخچال،‌سینک ظرفشویی و گاز می باشد استفاده می کنیم.

مهم ترين مراحل انتخاب,ساخت و اجراي کابينت اشپزخانه را با هم بررسي مي کنيم

1-طراحي دکوراسيون و کابينت اشپزخانه
2-ساخت دکوراسيون و کابينت اشپزخانه
3-نصب کابينت اشپزخانه

مراحل مهم برای تدارک دکوراسیون اشپزخانه

1-قدم اول یادداشت طراحی
2-قدم دوم آنالیز وبررسی اشپزخانه فعلی
3-قدم سوم تهیه فهرست خواسته ها
4-قدم چهارم ترسیم پلان فعلی اشپزخانه قبل از تغییر

طریقه نظافت کابینت های ام دی اف:

برای نظافت کابینت های ام دی اف باید از اسفنج یا دستمال های نرم وغیر زبر استفاده کرد.به یاد داشته باشید که استفاده از دستمال های زبر یا اسکاج برای نظافت کابینت ها مخصوصا کابینت های براق باعث از بین رفتن سطح صیقلی و مخطوش شدن آن میشود.

برای نظافت کابینت ها در صورت نیاز از پاک کننده های غیر اسیدی و الکلی استفاده شود. پس از نظافت با دستمال مرطوب حتما کابینت ها را با دستمال خشک پاک کنید تا لکه های آب از روی کابینت پاک شود.

نظافت کابینت های هایگلاس نیز از این قاعده مثتثنی نیست با این تفاوت که با دستمال نیمه مرطوب برای تمیز کردن استفاده شود و دستمال خشک بعد از کشیدن دستمال مرطوب فراموش نشود تا از لکه های ایجاد شده احتمالی آب جلوگیری شود.

چگونه یک اشپزخانه خوب و زیبا با نور کافی داشته باشیم

اشپزخانه : قبل از همه چیز بهتر است یک تعریف درست از اشپزخانه خود داشته باشیم. کارکردن درفضای اشپزخانه,یک امری تکراری است.

پس بهتر است با یک طراحی خوب,انگیزه و انرژی کافی را برای کارکردن در انجابه وجود اورد فضای کافی برای ذخیره سازی و سطح کار مناسب این اشپزخان را میتوان از جمله عوملی دانست که ان را برای هر کاربری دلخواه می کند با این که اشپزخانه,فضای بزرگی دارد.

اما به دلیل تعداد زیاد کابینت ها,اگر رنگ تیره ای برای انها انتخاب می شد.فضای سنگینی ایجاد می گردید.این رنگ روشن,بر دلبازی و وسعت اشپزخانه تاکید بیشتری کرده است.

نظافت سینک: توصیه اولیه برای نظافت سینک براق کننده هایی هستند که به اسم جلاسنج معروفند ومعمولا در داخل جعبه های سینک وجود دارند.

راه دومی نیز وجود دارد و آن زدن جوش شیرین است و با آن میتوانید سینک را تمیز کنید و بعد در صورتی که لکه آب روی سینک ماند نظافت را با سرکه ادامه دهید ضمنا برای ضدعفونی کردن سینک میتوانید از نمک خشک استفاده کنید و بعد از 30 دقیقه سینک را آب بکشید.

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی