پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اصول طراحی ویلای امروزی :طراحی نشیمن| دکوراسیون داخلی در گرگان :از مهم ترین قسمت های خانه که باید به چیدمان آن اهمیت زیادی دهیم نشیمن است.برای طراحی آن باید ابتدا از رنگ آن شروع کنیم و اجازه بدهیم فضای ما روشن بماند.و بیشترین رنگی که برای آن انتخاب می کنیم رنگ سفید است.در این حالت می توان به راحتی رنگ مبلمان , فرش , پرده ها و سایر وسایل منزل را انتخاب کرد.

برای مدرن بود فضا می توان از دیوار مشکی برای پشت تلویزیون و از مبلمان تمام پارچه با پایه های کوتاه استفاده کرد.اما نورپردازی که نقش مهمی دارد می توان از نور توکار و مخفی استفاده کرد تا فضا مدرن تر به چشم بیایید.

اصول طراحی فضای ناهار  خوری| دکوراسیون داخلی در گرگان

اگر منزل شما به قدری بزرگ است که فضایی را می توانید برای ناهار خوری در نظر بگیرید بهتر است این فضا را جدا کنید و طراحی برای آن در نظر بگیرید.برای جدا کردن فضای نشیمن و غذا خوری ابتدا از رنگ های مجزا استفاده کنید که در کنار سفید رنگ قرمز نمایش خوبی دارد.و برای بحث نورپردازی می توانید همون نور مخفی و توکار را استفاده کنید و همچنین می توانید از لوستر متناسب با مبلمان خود انتخاب کنید تا در نهایت در طرح زیبا و جذابی به شما بدهد.

اصول طراحی برای اتاق خواب| دکوراسیون داخلی در گرگان
رنگ بندی برای اتاق ها بسیار متفاوت است و بسته به کاربرد آن می توان رنگی متناسب با آن را در نظر گرفت.استفاده از رنگ های آرام و ملایم فضا را آرامش بخش می کند و همچنین استفاده از فرم های منحنی در دیوار ها و سقف ها اثر گذاری فوق العاده ایی دارد.برای اتاق خواب بهتر است از نورپردازی ملایم استفاده کنید و فقط یک نقطه کانونی مانند تخت خواب در نظر بگیرید.

طراحی آشپزخانه | دکوراسیون داخلی در گرگان

آشپزخانه در خانه های مدرن مانند یک جزیره است که دو ورودی دارد .که این کار باعث جذابیت در طراحی و همچنین رفت و آمد بهتر می شود.در آشپزخانه های مدرن بهتر است از رنگ های خنثی استفاده شود مانند رنگ خاکستری و سفید تا فضا را مینیمال و خلوت جلوه دهد.
اصول طراحی آشپزخانه ویلا

طراحی راهروی ورودی| دکوراسیون داخلی در گرگان

به راهروها باید اهمیت ویژه ایی داد و باید به دیتیل و جزئیات آن بیشتر توجه کرد.راهرو هم می تواند فضایی مهم محسوب شود به شرط طراحی درست و خوب .برای ورودی می توان یک سقف کاذب در نظر گرفت که حس دعوت را به میهمان بدهد که این امر با یک نورپردازی خوب جلوه بیشتری می کند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی