پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بافت تور در دکوراسیون منزل | دکوراسیون داخلی در گرگان : این بافت از ایام دور در منزل به کار رفته است و همه با آشنایی دارند.بافت تور یا همان پارچه توری که معمولا برای پرده از آن استفاده می شود تاثیر زیادی بر زیبایی منزل دارد.معمولا از تور در کنار پارچه های ساده استفاده می شود که ایمکار باعث زیبایی دو چندان پرده م دکوراسون می شود.
بافت چرمی در دکوراسیون منزل
| دکوراسیون داخلی در گرگان

بافت چرم یکی دیگر از بافت هایی است که برای دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود.این نوع بافت الهام گرفته از طبیعت است.برای آوردن این بافت در منزل می توانید از مبلمان چرم استفاده کنید.
بافت چوب در دکوراسیون
| دکوراسیون داخلی در گرگان

این بافت بسیار مشهور است و معمولا در منزل استفاده می شود.این بافت بسیار دوست داشتنی است و در طراحی داخلی از آن استفاده می شود.استفاده از این بافت گرمی و صمیمیت را به منزل باز می گرداند .

بافت پارچه‌ای در دکوراسیون خانه
| دکوراسیون داخلی در گرگان

پارچه بک بافت جدانشدنی در دکور منزل می باشد .و برای طراحی داخلی می توان به راحتی از آن استفاده کرد.پارچه هایی که بیشتر در دکور استفاده می شود پارچه های راه راه ، چهار خانه، گلدار و ساده می باشد.و به راحتی می توان با وجود پارچه های متنوع مبلمان و پرده را با هم هماهنگ کرد.
بافت کنفی در دکوراسیون داخلی
| دکوراسیون داخلی در گرگان
کنف یک عنصر ارگانیک و طبیعی است که رنگی به رنگ خاک دارد و یادآور حضور طبیعت است. شما می‌توانید از کنف در پوشش کف منزلتان با موکت کنفی استفاده کنید و یا اینکه از اکس سوری‌های کنفی مانند جاکتابی در محیط زندگی‌تان بهره ببرید.

بافت پولیشی یا خزدار در دکوراسیون منزل | دکوراسیون داخلی در گرگان
این نوع بافت حس گرما را به محیط القا می‌کند. می‌توان گفت بهترین نوع آن، پارچه‌های خزدار با طراحی برگرفته از پوست حیوانات هست. شما می‌توانید در فصل سرما از این بافت در فضای زندگی‌تان استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، گرمای مطلوبی به محیط ببخشد.
بافت صیقلی در دکوراسیون
| دکوراسیون داخلی در گرگان

این بافت به دلیل صیقلی بودن و انعکاس نور باعث روشن تر شدن فضا می شود و بازتاب نور را بخوبی اجرا می کند.یکی از بافت های صیقلی آیینه می باشد ، که این عنصر باعث ایجاد عمق در اتاق می شود و همچنین باعث می شود که فضاهای کوچک بزرگتر به نظر برسند.
 

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی