پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

طرحهای صنعتی :تمایل مداوم برای طرح هایی از گذشته منجر به سبکی از لامپ های خاطره انگیز شده است که در اواسط قرن بیستم در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گرفت.

ساختار متنوع ان ها بدین معنی است که به دلیل انعطاف پذیری مواد مدرن، در تعداد نامتناهی از ترکیبات قابل استفاده هستند.

نورپردازی عمومی

فولاد، آلومینیوم، شیشه و پلاستیک، مواد خام لامپ مدرن از جنسی برای راه حل کامل مساله نورپردازی عمومی در هر محیط با هر سبکی مناسب هستند.
از دیگر امکانات طراحی صنعتی، نصب مجموعه قطعات مشابه بدون اشغال فضای زیاد است. انعطاف پذیری مواد به کار رفته در  لامپها امکان میدهد که یک طرح با اندازه های مختلف برای هدف مورد نظر باز تولید شود.
دامنه وسیع امکان ها با توجه به رنگ و شکل لامپ های سبک صنعتی بدین معنی است که آن میتوانند مناسب هر محیطی باشند.
لامپ های الهام گرفته شده از صنعت، زیر سقفی که ساختار معماری خود آشکار میکند، شخصیت خاص به  خانه را بسط می دهد.

رنگ
رنگ، نقش مهمی را در دکوراسیون ایفا می کند. قبل از بررسی رنگهای خاص، باید روشی که آنها را ادراک میکنیم، بررسی نماییم.

اینجاست که نور وارد صحنه میشود. نور طبیعی، خانه ما را برای بخش بزرگتری از زمان روشن می کند و روح را به وسایل داخل خانه میدهد، لحن آنها را اصلاح می کند و با فصل ها تغییر مییابد این بدان معنی است که ما باید چیدمان هر محیط را مطالعه کنیم و جهت نوری را که از پنجره ها و درها وارد می شود، تعیین کنیم و سپس سعی کنیم که حداکثر بهره برداری از آن برای دکوراسیون خود به عمل آوریم.

بررسی تاثیر نور از جهات جغرافیای بر دکوراسیون

نور شمالی سرد است و چند شکل مختلف برای سایه هایی که ایجاد میکند، وجود دارد. اگر اتاق رو به شمال باشد، بهتر است که آن را با رنگهای گرم تزیین کنیم تا تندی القا شده توسط نور را خنثی کند.

در مقابل، نور جنوبی، تأثیر گرما را ایجاد می کند و در طول روز جهت را تغییر میدهد؛ رنگهای سرد به جبران روشنی زیاد، بخصوص در تابستان کمک می کنند. نور شرقی اولین نوری است که در صبح ظاهر میشود و قبل از آنکه شدت خود را از دست بدهد باید خنثی تر شود.

ولی اگر اتاق رو به غرب باشد، شاید نیاز باشد که نور خورشید را در اواخر بعد از ظهر سایه دار کنیم. رنگها میتوانند به ما کمک کنند که تأثیرات نور را با پرده ها تعدیل کنیم. دامنه رنگهای سرد از آبی تا سبز و رنگهای گرم از زرد تا قرمز است. نکات فوق الذکر هنگام تصمیم گیری درباره رنگها برایه مبلم تأثیری است که قصد داریم با رنگها ایجاد کنیم.

تاثیر رنگ بر دکوراسیون داخلی

این روزها، استفاده از سایه های ظریف خاکستری، بژ و خرمایی مایل به خاکستری مد است. هرچند، افراد ماجراجو می توانند در رنگهای شاد و روشن برای لوازم زیاده روی کنند (رنگهای اصلی قرمز، آبی و زرد در خالص ترین حالت و همچنین سبز).

اگر ما محافظه کارتر باشیم، همیشه می توانیم فضایی با شدت رنگ نرمتر ایجاد کنیم و اندکی رنگ را با جزئیاتی از قبیل لامپ یا چند تصویر اضافه کنیم. هارمونی رنگ اتاق بستگی به همه عناصر در آن دارد، از دیوارها و لوازم یا کوچک ترین لوازم فرعی۔ - رنگ، ملاحظه ثانویه نیست و سبک اتاق را تعریف می کند.

شناخت رنگ ها و اثر بخشی بر منزل

اگر ما قصد داریم فضای روشن و ارام بخشی را ایجاد کنیم که از مد افتاده به نظر نرسد، بهترین انتخاب، رنگ بژ است. رنگهای کمرنگ انعکاس دهنده نور هستند و ان را گرداگرد اتاق پراکنده می کنند.

اگر ما به دنبال گرمی هستیم و نه درخشندگی، زردرنگ مناسبی است. این رنگ می تواند سردترین فضاها را دلپذیر اگر قصد داریم که فضا را از نظر بصری وسعت بدهیم و اتمسفر کند.

به علاوه، خیلی خوب با آبی، اخری، صورتی، زعفرانی و خردلی ترکیب می شود. روشن و بی تکلفی را به ذهن متبادر کنیم، باید آبی را انتخاب کنیم. برای خنثی کردن سردی آن، میتوانیم آن را با لوازم از جنس الیاف طبیعی
ترکیب کنیم یا لوازم با تونهای خنثی را اضافه کنیم. افراد شجاع تر می توانند رنگ اصلی باقیمانده یعنی قرمز را انتخاب کنند.

قرمز نمایانگر نهایت در رنگهای آتشی است و بیش از همه رنگها حس های ما را تحریک می کند. قرمز گرمی و زندگی را به خانه های ما می آورد. اگر با سایه های
اخرایی ترکیب شود، اتاق را بسیار گرم، زنده و شیک می کند. رنگ می تواند به کف ها نیز اعمال شود اما آنها باید مطابق با رنگ غالب در اتاق باشند. رنگهای تیره باعث می شوند که اتاق کوچک به نظر برسد، در حالی که رنگهای روشن تأثیر فضا را شدت می بخشند.

کف اتاق می تواند مکانی برای تکنیکهای سنتی تر از قبیل موزاییکهای نقاشی رنگ را نمی پذیرند؛ میتوانیم آنها را با منسوجات کامل کنیم. شده دستی باشد. ما باید اجازه دهیم که تخیلی ما پرواز کند. برای مثال، دیواره ها نقاشی ها و نوارها دو گزینه هستند که هرگز از مد افتاده نمی شوند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی