پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: آمار طلاق کشور در حال حاضر به ۲۸ درصد از کل ازدواج ها رسیده و در استان نیز این آمار ۲۰ درصد از کل ازدواج ها را شامل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی اصغر طهماسبی در پنجمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گلستان، اظهار کرد: از سال ۹۵ رهبر معظم انقلاب اسلامی رأساً در اکثر جلسات بررسی آسیب های اجتماعی کشور حضور داشته اند که این نشان دهنده اهمیت موضوع است.

 رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان تصریح کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی یک کار فراقوه ای است و عزم و اراده جدی مسئولان را طلب می کند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق، تکدی گری، خودکشی، کودکان خیابانی و زنان بد سرپرست را پررنگ ترین آسیب های امروز جامعه برشمرد.

طهماسبی با بیان نگران کننده بودن آمار طلاق خاطرنشان کرد: بیشترین واقعه طلاق در ۹ ماهه اول سال ۹۶ در گروه های سنی بین ۲۵ الی ۳۹ سال در مردان و گروه سنی ۲۰ الی ۳۴ سال برای زنان به ثبت رسیده که پیشنهاد می شود آموزش مستمر برای این گروه سنی جهت تحکیم بنیان خانواده صورت گیرد.

 وی ادامه داد: در استان سکونت گاه‌های غیر مجاز و حاشیه نشینی وجود دارد که ساماندهی آن همکاری همه دستگاه ها را می طلبد ضمن اینکه شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها نیز می توانند نقش بی بدیلی در کاهش حاشیه نشینی داشته باشند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداردر خاتمه با بیان اینکه مقابله با فقر و بیکاری دو اولویت کنترل آسیب های اجتماعی است، افزود: کاهش آسیب های اجتماعی نشاندهنده جهت گیری صحیح و حرکت رو به جلو است از اینرو باید آموزش عمومی مردم، توانمند سازی جامعه و  فرهنگ سازی پیرامون مسأله آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های متولی صورت گیرد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی