پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- کتاب «ژئوپلتیک گلستان و دفاع مقدس» نوشته رضا خدری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «ژئوپلتیک گلستان و دفاع مقدس» نوشته رضا خدری عصر چهارشنبه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان رونمایی شد.

رضا خدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: من هشت سال خبرنگار و عکاس جبهه و جنگ بودم و اولین کتاب من در سال ۱۳۶۳ با عنوان «خرمشهر آزاد شد» به چاپ رسید.

وی در رابطه با نگارش کتاب ژئوپلتیک گلستان و دفاع مقدس اظهار کرد: من از قبل با استان گلستان آشنایی داشتم ولی چیزی که باعث شد این کتاب را بنویسم ارادت خاصی است که به همرزمان خودم داشتم، رزمندگانی که در لشکر ۲۵ کربلا با آن ها آشنا شدم و در عملیات والفجر ۸ در سال ۶۴ در کنارشان بودم.

خدری ادامه داد: در رفت و آمدهایی که به گلستان داشتم با تعدادی از خانواده  شهدای اهل تسنن و تشیع آشنا شدم و با خود تصمیم گرفتم در این کتاب تنها در رابطه با نقش مردم گلستان در دفاع مقدس مطلب ننویسم بلکه به تمام زوایای استان گلستان که استانی قدیمی با قدمتی چند هزار ساله و قومیت های مختلف است، بپردازم.

وی تصریح کرد: با مراجعه به اداره کل بنیاد شهید استان گلستان اطلاعاتی مبنی بر نقش شهدای گلستان بر هشت سال دفاع مقدس و آمار کلی از چهار هزار شهید گلستان در اختیارم گذاشتند که تمامی اسامی در این کتاب آورده شده است.

خدری افزود: تا کنون ۲۴ جلد کتاب تالیف کرده ام که ۹ جلد مربوط به دفاع مقدس و مابقی در رابطه با موضوعاتی از جمله اقتصاد مقاومتی، موضوعات اجتماعی و ... بوده است.

لازم به ذکر است این کتاب در پنج فصل و در قالب ۲۰۸ صفحه توسط انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی