پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نورپردازی در حمام :تقسیم سنتی خانه، اتاق درونی را به حمام اختصاص می دهد که فاقد نور خورشید است. اگر حمام پنجره داشته باشد، پنجره هایش معمولا کوچک هستند و نور کمی را وارد حمام می کنند و بنابراین نورپردازی مصنوعی نیاز مبرم برای حمام است.

ایده خوبی است که منابع نوری جهتدار برای مهمترین نواحی با الگوی نورپردازی عمومی ترکیب شود تا به جلوه روشن تر و متعادل تری دست یابد.
دو لامپ دیواری با بازوهای تاشو، حس کلاسیک را در حمام القا می کنند. کاشی های سبز نیز فضارا روشنی میکنند۔

تاثیر لامپ ها در نورپردازی
نورپردازی در حمام ناشی از دو لامپ هالوژن قرار گرفته در سقف است. دو لامپ دیواری مخروطی برای نورپردازی سطح سینک در این حمام در نظر گرفته شده است. لامپها الگوی متقارن را با اینه ها شکل میدهند.

سبک روستایی در نورپردازی حمام

سبک تزئیهٔ روستایی در صدد ایجاد محیطی است که سادگی و آرامش زندگی روستایی را انتقال دھد هرچند، در حمام، سبک روستایی امکان عرضه عناصر فولادی را فراهم می کند. نورپردازی در این فضا با لامپهای هالوژن به دست آمده است که نور خود را بر پانل های کمرنگ ویژگی اصلی نورپردازی، لامپ دیواری کاربردی با ظاهر مدرن است.
نورپردازی نرم ناشی از لامپهای هالوژن در سقف با انعکاسی های ایجاد شده در حمامی که به طور کامل از سنگ مرمر ساخته شده، بازی می کند.
حمام کوچک نیاز به استفاده از جلوه های تزئینی دارد تا بزرگتر به نظر برسد. دو آینه  نور عمومی ناشی از لامپ دیواری را ترکیب بندی بسیار پویا که سقف سبک روستایی را با اتاقک دوش ترکیب می کند. نورپردازی عمومی ناشی از تیرک هاست و در فضای بین آن ها انعکاسی مییابد تا جلوه بسیار اصیلی را ایجاد کند.

لامپ های کلاسیک

مکان اصیل برای لامپ دیواری با الفبای حسی کلاسیک. این نوع لامپ که نور را رو به بالا هدایت می کند، جلوه بسیار جذابی را ایجاد می کند.
رنگ نورپردازی عامل مهمی در هنگام دکوراسیون در سایه های مختلف است. در حمام، رنگ سفید لامپهای هالوژن، شخصیت و هویت محیط را ارتقا میدهد.
منابع نوری متعدد از لامپهای هالوژن واقع در سقف با لامپ نئون واقع در بالای آینه تکمیل می شود که برای نواحی که بیشترین نیاز به نور را دارند، تعبیه شده است.
محی دارمانتیک با الهام کلاسیک. لامپهای دیواری با دسته های تاشو به دلیل انعاسی نور از سطوح کمرنگ دکوراسیون، کلی نور مورد نیاز را فراهم می کنند.
هنگامی که حمام از سطوح کمرنگ تشکیل شدہ است، نور بہتر توزیع می شود زیرا به هر گوشه میرسد و نیازی به نور مستقیم از لامپهای دیواری نیست.
سایه های اخرایی،  محیط را بسیار راحت و گرم می کند. نورپردازی حمام، جلوه صمیمیں را ایجاد می کند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی