پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نور اطراف تختخواب: در تختخواب باید بتوان لامپ ها را روشن و خاموش کرد، بنابراین کلیدها باید در دسترسی باشند، توصیه می شود که نور تخت با نورپردازی عمومی یا با لامپ هایی در سقف تقویت شود. نور مطالعه باید کاملاً متمرکز و مجهز به بازوی تاشو باشد. دكوراسيون در اتاق با الهام  کلاسیک با رنگهای هماهنگ انجام شده است. نورپردازی آرامش بخش باعث نمایان شدن سفیدی تخت و سایبان می شود.

مخفی سازی نور بالای تخت خواب

با قرار دادن لامپ و منبع روشنایی دقیقا بالای تخت و در فضایی که ایجاد شده هم میتونید یک منبع اختصاصی نور برای مطالعه داشته باشین و هم اینکه فضا رو برای نصب لوسترهای بزرگتر که به جای بیشتری نیاز دارن، فراهم می کنید. دو لامپ دیواری با بازوهای قابل افزایش، بالای تخت را روشن می کنند، کنتراست بین دکوراسیون و لوازم تخت، نمای متعادل بسیار خوبی را فراهم می کند، استفاده خلاق از فضا. اتاقی دارای کاربرد دوگانه تخت و همچون قفسه ظروف عمل می کند، در حالی که لامپ جلوه کلی را تکمیل می کند.

اندازه اتاق خواب به وسیله ابعاد تخت خواب تعیین می شود. طراحی اتاق خواب باید به گونه ای باشد که حداقل 60 سانتی متر و یا درحالت بهتر 75 سانتی متردر اطراف تخت خواب فضای باز وجود داشته باشد. این مساله بسیار مهم است که به راحتی بتوان تخت خواب را مرتب کرد.

تخت خواب بزرگ در جایی که نور بر اساسی نواحی توزیع می شود. یک لامپ برای ابتدای تخت و دو لامپ معلقی با حبابهای کاغذی ترکیب میشوند تا نورپردازی نرمی را ایجاد کنند.
خلوص فرم مربوط به تخت خوابی با ظاهر مدرن. نورپردازی عمومی یک لامپ استاندارد و دو لامپ هالوژن در سقف تکمیل می شود که نور را بر ابتدای تخت میتابانند.
دیوار آبی از کنتراستها برای ایجاد توهم عمق استفاده می کند. شکل متمایز وسایل در ابتدای تخت، اساسی راه حل تزئینی نورپردازی نامتقارن رافراهم می کند.

برای زیبا ترو راحت تر شدن تخت خواب می شود آن را به صورت تکنولوژیک طراحی کرد. به عنوان مثال :
_ نور پردازی مناسب که باعث زیبا تر شدن تخت و فضا می شود.
_ تشک را طوری طراحی کرد که فابل تنظیم باشد.
_ موزیکال باشد و نیز برودت و حرارت را تنظیم کند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی