پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نور در اتاق نشیمن : نورپردازی برای اتاق نشیمن یکی از مهمترین جزئیات در خانه است. دستیابی به محیط همگن و آرامش بخش مستلزم طراحی از دیدگاههای مختلف است.

گزینه های متعددی وجود دارد که می تواند از این نظر تأثیرگذار باشد، با استفاده از سیستم های نور رنگی یا سایبان هایی که نور ساطع شده از لامپ را اصلاح می کنند.

شدت نور باید مناسب قضایی گردهمایی باشد. سیستم های نورپردازی عمومی دارای گزینه هایی هستند که شدت آنها را تنظیم می کند و قابلیت تغییر و تنوع بیشتری را فراهم می کند.

ایده دیگر، قرار دادن چندین لامپ در اتاق نشیمن است که نواحی خاصی را متمایز کند یا می توان روشنایی عمومی تری را به فضا داد. مبلمان و لوازم در این اتاق در برابر دیوار قرار
داده شده اند تا سطح این قفسه کتاب با بخشی جانبی مرکزی بزرگی به دست طویل، اساس میز کار اصلی را آید. تعداد زیاد لامپها فراهم می کند. لامپ در امتداد روشنایی و وسعت این همان خطوط قرار میگیرد و از اتاق سبک دهه ۱۹۳۰ را قفسه بالایی در محور عمودی افزایش میدهد. اویزان می شود.
مبلمان و لوازم در این اتاق در برابر دیوار قرار داده شدهاند تا سطح مرکزی بزرگی به دست آید. تعداد زیاد لامپها روشنایی و وسعت این اتاق سبک دهه1930 را افزایش میدهد.
اتاق نشیمن، ناهارخوری با دو ناحیه مجزا که با طاق بزرگی که مسلط بر محیط است، مشخص شده اند. عناصر نورپردازی از مدل های کلاسیک برای تناسب با حال و هوای روستایی پیروی می کنند.
چراغ مطالعه ساده، این نیمکت از جنسی الیاف طبیعی و چوب را روشن می کند. این فضا به افسون و جذبه ناشی از مواد طبیعی گواهی می دهد.
سبک نورپردازی در این اتاق نشیمن  ناهارخوری نمایانگر سبک تزئینی با تأثیرات کلاسیک است. حس راحتی و گرمی با سایه روشن نورپردازی افزایش مییابد که برای القای آرامش طراحی شده است.

لامپها در این اتاق نشیمن با اندازه کوزه مختلف ساخته شدهاند که با اتمسفر کلاسیک محیط وسیع و جادار ترکیب می شوند اتاق نشیمن بزرگ به سه ناحیه مستقل تقسیم شده است که هر یک دارای کاربرد خاص خود و در نتیجه، نیازهای نورپردازی متفاوت است.
دو لامپ رومیزی دردو سمت گوشه قرار گرفته اند که مسلط بر این فضا است. تفاوتهای بین دو لامپ نشان دہشنلہ تمایل برای تأثیر مستقل برای هر یک از دو ناحیه است.
لامپ استاندارد اصلی جنس الیاف طبیعی، شکل عجیب ان شبیه گیلاسی غول پیکر، آن را به ستاره این اتاق تبدیل می کند.
دو نقطه کانونی نور مستقیم پشت این صندلیها قرار داده میشود تا تأثیر بسیار پویایی را فراهم کنند.
نور پرداری در ابن اتاق نشیمن نزدیک است خارجی قرار گرفته است تا فضایی درونی را با استفاده از سایه روشن تعریف می کند.
اتاق نشیمن زیر شیروانی بسا تاثییرات کلاسیک. نورپردازی با دو لامپ که یادآور سیستم های نورپردازی کاربید قدیمی هستند، تامین می شود. رنگ های کمرنگ در این اتاق نشیمن نشان دهنده تمایل برای افزودن روشنایی فضا است که با چندین منبع نور تأیید می شود.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی