پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نکات اجرای کاشی و سرامیک و موزاییک کاری :

1- نسبت اختلاط ماسه و سیمان چهار به یک است. یعنی مثلاً چهار فرقون ماسه و یک فرقون سیمان.

۲- ملات زیر سرامیک کف نباید شل باشد. علتش هم اینه که موقع نصب کاشی کف، ضرباتی که با چکش روی کاشی می زنند کاشی های اطراف بلند می شه و کلاً استقرار کاشی سخت میشه.

۳- اگه ماسه شسته باشه چسبندگی پایین میاد. برای همین باید پرسیمان باشه (همون چهار به یک) ملاتمون (ملات ماسه و سیمان) تا چسبندگی پایین نیاد.

۴- اگه نصف ماسه شسته باشه و نصف ماسه دستگاهی، به علت وجود خاک ماسه دستگاهی، چسبندگی ملات بالاتر می ره و این موقع نسبت اختلاط می شه ۴ یا ۵ به ۱٫ باید توجه داشت که هیچ وقت نسبت اختلاط ۶ به ۱ نمی شه.

۵- برای تراز کردن کاشی کف به این ترتیب عمل می شه که ابتدا از یک کنج شروع می کنند و یک کاشی را تا ترازی که مشخص است نصب می کنند. سپس از روی سطح کاشی یک علامتی بر روی دیوار کنج به اندازه مثلاً یک متر می زنند. این علامت را در هر چهار کنج به وسیله شلنگ تراز مشخص می کنند.
خب الان اگه از علامت های مشخص شده روی دیوار یک متر پایین تر بیاییم همه چی حل میشه و تراز روی سرامیک کفمون بدست میاد.

 حالا ریسمان کار را توسط مثلاً آجر میندازیم و شروع به کاشی کاری می کنیم. مسیر کاشی کاری هم به صورت ردیفی است. یعنی مثلاً یک ردیف افقی به اندازه طول یا عرض اتاق را نصب کرده و بعد از تمام شدن ردیف، ردیف بعدی را شروع می کنیم.

دفتر خدماتی (مجازی) گلستانی ها به ذوق و سلیقه هموطنان احترام می گذارد و در تلاش است پرسنل باتجربه و با سلیقه کاشی کار، سرامیک کار و موزاییک کار را به خدمت بگیرد.

شما می توانید مصالح مورد نیاز و نوع کاشی، سرامیک یا موزاییک را خودتان انتخاب، خریداری کرده و ما انجام کار را برعهده بگیریم و یا اینکه در هزینه صرفه جویی کنید و اجازه دهید تا ما آن ها را تهیه کنیم و شما در خصوص طرح ها نظر دهید.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی