پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان - فرماندار گرگان گفت: مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل با هزینه یک میلیارد تومان در گرگان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی بعدازظهر چهارشنبه در سومین جلسه کارگروه شهروندی استان گلستان، اظهار کرد: مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل یک میلیارد تومان هزینه دارد و در قزاق محله نومل در گرگان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه شناخت آسیب‌های اجتماعی باید از کیفی به کمی تغییر کند، گفت: از دیرباز انجمن حمایت از زندانیان کار خود را انجام می‌دهد اما از طریق منشور حقوق شهروندی باید کمک بیشتری به این بخش داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: بارها برای توانمندی زندانیان در بخش صنایع دستی کار شده و باید در بیرون از زندان هم ‌از این موضوع حمایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم گفت: هنوز هم خیلی‌ها با حقوق شهروندی مخالفت می‌کنند و اعتقاد دارند که قرار است اتفاق جدیدی در جمهوری اسلامی رخ دهد.

علی اصغر طهماسبی افزود: تکلیف ارباب رجوع یکی از حقوق شهروندی است و اکنون در مرکز سامد ارتباط مردم با مسئولان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: آگاهی بخشی، توانمندسازی و آموزش را باید در مردم ایجاد کنیم، ایجاد مدرسه مهربانی در گرگان برای نخستین بار در کشور رخ داد و اکنون دیگر استان‌ها از آن الگوبرداری کرده‌اند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی