پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان از برگزاری همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» در گلستان خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت طلاب و دانشجویان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اویوب وردانی، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بحث عفاف و حجاب یکی از مباحث جدی به شمار می آید که این موضوع امروز در جامعه کمی کم رنگ شده است.

وی حفظ دین مردم و جامعه را از رسالت های حوزه علمیه دانست و افزود: یکی از ضرورت هایی که دین اسلام هم در قرآن و هم در روایات تاکید دارد مسئله عفاف و حجاب است که این موضوع از وظایف اصلی و مهم حوزه های علمیه به شمار می آید که باید در این حوزه تلاش های بسیاری صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: در همین راستا همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» در گلستان برگزار می شود که فرا خوان مقاله به سراسر کشور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این همایش با همکاری و مشارکت دانشگاه فرهنگیان خواهران گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

وردانی اظهارکرد: امروز با توجه به اینکه دشمن اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده است می طلبد تا اهل قلم در این عرصه ورود پیدا کنند و برای حفظ این فرهنگ دینی و تاکید آن به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: امروز با تبلیغاتی که از سوی دشمنان اسلام به راه افتاده ممکن است برخی ها حجاب را یک مانع بدانند که این موضوع نیاز به توجه لازم دارد.

وی اظهارکرد: همایش ملی حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت در روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه در سالن جامعه المصطفی گرگان با مشارکت طلاب و دانشجویان انجام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل در جهت علمی و پژوهشی در دانشگاه ها، ترقیب و تشویق طلاب خواهر و ایجاد شور علمی از اهداف برگزاری این همایش خواهد بود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی