پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آزادشهر گفت: در ۲ سیل اخیر شهرستان آزادشهر, بیش از ۶ میلیارد تومان به جاده خوش‌ییلاق, به ویژه جاده روستاهای نرگس‌چال و وطن خسارت زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر, سید حبیب حسینی, عصر امروز, در نشست خبری با خبرنگاران شرق استان گلستان اظهار داشت: با اینکه در فصل زمستان بیشتر راه‌های شریانی کشور مسدود و بسته می‌شود, اما خوشبختانه در سال گذشته جاده خوش‌ییلاق به عنوان یک جاده ترانزیتی و سوق الجیشی مسدود نشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آزادشهر افزود: با توجه به خسارت‌های وارد شده به جاده خوش ییلاق, متاسفانه از اعتبارات تملک و دارایی شهرستان, تنها 350 میلیون تومان برای این اداره مصوب شده که 50 میلیون تومان آن در نامه استاندار به فرمانداری ثبت نشده است.

حسینی تصریح کرد: در سال گذشته قریب به 200 میلیون تومان صرف تعمیرات ماشین آلات و سوخت آنها هزینه شده و برآورد هزینه جهت تعمیرات ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و 2 راهدارخانه حدود 4 میلیارد تومان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آزادشهر تاکید کرد: مهم‌ترین معضل اداره راهداری در شهرستان, سرقت‌هایی است که در حوزه شهرستان انجام می‌شود و شامل تابلوهای خطر, چراغ های پلیس مجازی و گاردریل است که باعث می شود ضمن صرف هزینه و اعتبار, دوباره در این حوزه هزینه کنیم که تخصیص دوباره از اداره کل برای این منظور مشکل است و به نظر می‌رسد باید از طریق رسانه ملی در جهت فرهنگ سازی مردم کمک جست.

حسینی گفت: شرایط آب و هوایی منطقه آزادشهر سبب شده که بیشترین ماه‌های سال را بارش و برف در جاده‌های کوهستانی داشته باشیم و این امر سبب فرسایش و خسارت جدی به زیرسازی و آسفالت جاده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آزادشهر اظهار کرد: یکی دیگر از معضلات شهرستان, تجاوز به حریم راه‌ها است و ما تلاش داریم تا این تجاوز انجام نشود زیرا در توسعه راه‌ها در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

حسینی تصریح کرد: در 6 ماه نخست سال جاری, 2 پل مجازی در حوزه شهرستان نصب و 110  تن لکه گیری گرم و 130 تن لکه‌گیری سرد(رومیکس) انجام شده و 150 گاردریل در جاده خوش ییلاق و 60 گاردریل در جاده آزادشهر به مینودشت نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آزادشهر اظهار داشت: از سال 95 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان آزادشهر از شهرستان گنبدکاووس تفکیک شد و در حال حاضر 97 کیلومتر راه اصلی, 3 کیلومتر راه شوسه, 6 کیلومتر راه خاکی و مجمع کل راه‌های حوزه شهرستان از 122 کیلومتر است که از 97 کیلومتر راه اصلی, 65 کیلومتر جاده آزادشهر به خوش ییلاق است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی