پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اینچه برون- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با حضور مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطالعات طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مهدی میقانی اظهار کرد: مطالعات طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون با حضور مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور انجام شد.

وی افزود: طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون هم اکنون مراحل مطالعات مشاوره ای خود را می گذراند و پس از تصویب شورای ساماندهی مبادی رسمی زمینی کشور به اجرا درخواهد آمد.

میقانی گفت: مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  و همراهان، در سفری یک روزه  به استان گلستان، بازدیدی هم از مراحل ساخت پاسگاه پلیس راه جنگل گلستان (لوه) داشتند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، این اداره کل با مشارکت پلیس راه و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط گلستان، احداث سه پاسگاه جدید را در محورهای ارتباطی استان همچون محور جنگل گلستان، محور گنبد به اینچه برون و محور گرگان به علی آباد کتول در دست اجرا دارد تا کنترل و نظارت های عملیاتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان دقیق تر، هماهنگ تر و بیشتر شود.

وی ادامه داد: در احداث این پاسگاه های پلیس راه که در چارت عملیاتی پلیس راه استان دیده شده، اولویت با ساخت پاسگاه در محور جنگل گلستان است که هم اکنون با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی