پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: یکی از معضلات ترافیکی شهر گرگان حرکات مخاطره آمیز برخی رانندگان بخصوص جوانان در خیابان ها است.

ایوب شرافتی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: یکی از معضلات ترافیکی شهر گرگان این موضوع است که برخی جوانان سرمست غرور و جویای نام می خواهند تخلیه هیجانی داشته باشند و برهمین اساس در مسیر بلوار گلشهر و ناهار خوران مبادرت به حرکات مخاطره آمیز و سرعت غیر مجاز می کنند.

وی با بیان این نکته که بلوار گلشهر یک مسیر خاصی است که بار ترافیکی زیادی را در آن شاهد هستیم، اظهار کرد: این بلوار مسیر دسترسی به شرق استان است و با توجه به ترافیکی که در هسته مرکزی شهر وجود دارد برخی افراد این مسیر را جایگزین می کنند که همین موضوع باعث شده تا بخشی از بار ترافیکی به این بلوار تحمیل شود.

سرهنگ شرافتی وجود شهرک رازی، طاقانی و قلعه حسن در مسیر گلشهر را عامل دیگری برای ترافیک این مسیر دانست و گفت: در ساعات پیک ترافیک تردد در این مسیر بیشتر می شود لذا از مسئولان خواهشمندم تا مسیر جایگزین یا مشابه با بلوار صیاد شیرازی در شرق هم ایجاد شود تا بخش زیادی از بار ترافیک این بلوار هم کاهش یابد.

وی با بیان این نکته که حضورخودروهای حامل میوه دستفروشان در این بلوار هم به ترافیک این مسیر دامن زده، افزود: نیاز است تا سدمعبر شهرداری با این افراد برخورد جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان گلستان در توضیح حضور نیروی انتظامی برای روانسازی ترافیک بلوار گلشهر، گفت: مسئولیت رسیدگی به روانسازی ترافیک کل شهر گرگان به عهده همکارانم است در همین راستا برای محل هایی که ضرورت دارد تا افسر پلیس حضور داشته باشد، نیرو به کار گرفتیم.

وی در خاتمه به ترافیکی که به دلیل حفاری میدان مدرس ایجاد شده اشاره کرد و گفت: این حفاری ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان انجام گرفته و ضرورت شهر است و ماهم در حد توان نفراتی را به کار می گیریم تا از گره های شدید ترافیکی جلوگیری شود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی