پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مشکلات متداول تعمیرات ساید بای ساید اسنوا :بیشترین مشکل متداولی که مشتریان مجموعه گلستانی ها در ارتباط با تعمیرات ساید بای ساید اسنوا با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد .

عوامل عمومی خرابی یخچال اسنوا|تعمیر یخچال اسنوادرگرگان

    ساید بای ساید اسنوا صدای زیاد میدهد .
    ساید بای ساید اسنوا یکسره کار میکند .
    لاستیک دور درب ساید بای ساید اسنوا خراب شده است .
    موتور ساید بای ساید اسنوا داغ کرده است .
    فریزر اسنوا منجمد نمیکند .
    یخچال فریزر اسنوا برفک میزند ( دیفراست نمیکند ) .
    فن ساید بای ساید اسنوا کار نمیکند .
    ساید بای ساید اسنوا روشن نمیشود .
    موتور ساید بای ساید اسنوا کار نمیکند .
    صفحه دیجیتالی ساید بای ساید اسنوا خراب شده است .
    برد الکترونیکی ساید بای ساید اسنوا خراب شده است .
    سنسور ساید بای ساید اسنوا عمل نمیکند .

نکاتی مهم از ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید اسنوا از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.

    هنگام استفاده از یخچال فریزر بوش حتما از محافظ برق استفاده نمایید .
    برای شروع بکار ساید بای ساید اسنوا پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت خالی و با در بسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
    قرار دادن یخچال یا فریزر اسنوا در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
    حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر اسنوا برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
    از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل ساید بای ساید اسنوا و بدون درپوش ، مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
    برای تمیز کردن ساید بای ساید اسنوا حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .
    در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات ساید بای ساید اسنوا را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند .

نحوه نصب و تعویض فیلتر بیرونی تصفیه آب یخچال ساید بای ساید اسنوا

1 : در ابتدا شیر ورودی آب یخچال ساید بای ساید اسنوا را ببندید .

2 : در صورتیکه قبلا فیلتر بیرونی داشته اید واشر به رنگ قرمز را با انگشت شصت گرفته و سپس دو سر لوله را بیرون بکشید و در غیر این صورت لوله را با قیچی برش دهید .

3 : فیتینگها را داخل قرار دهید و محکم کنید .

4 : لوله ای که از شیر آب آمده را داخل سمت راست فیلتر تصفیه آب وارد کنید و سپس شیر آب را باز کنید و یک ظرف بزرگ زیر آن قرار دهید تا آب سیاه ناشی از کربن داخل فیلتر از آن خارج شود و مجددا شیر آب را بسته و این کار را در سمت چپ فیلتر تکرار نمایید .

5 : در نهایت شیر آب را باز کنید .

6 : این نکته را در نظر داشته باشید بعد از تعویض فیلتر تصفیه آب بیرونی یا داخلی یخچال ساید بای ساید اسنوا چراغ تعویض فیلتر روشن میشود و برای از بین بردن این آلارم یخچال ساید بای ساید شما نیاز به ریست دارد .
نحوه ریست کردن فیلتر یخچال ساید بای ساید اسنوا

دکمه ( lock و filter sleep ) یا دکمه ( filter reset ) یا دکمه ( ice maker lock و lock ) را همزمان به مدت سه ثانیه نگه دارید تا ریست انجام گردد ، توجه داشته باشید در مدلهای مختلف دکمه ها به نامهای متفاوتی می باشند که در بالا عنوان شد .

در بالا نحوه کامل تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید اسنوا را شرح دادیم ، حالا میتوانید با اطمینان کامل  آب آشامیدنی تصفیه شده را شرب نمایید
زمان تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید اسنوا

قابل ذکر است زمان تعویض بر حسب معیار کیفیت و اورجینال بودن فیلتر یخچال ملاک می باشد ، فیلترهای مرسوم و موجود در بازار  دارای 6 ماه تاریخ مصرف میباشد .

اما تمامی فیلترهای تصفیه یخچال ساید بای ساید اسنوا که توسط تکنسینهای مجموعه گلستانی ها تعویض میشود دارای یکسال ضمانت تعویض است و ضمنا تا دو سال نیاز به تعویض ندارد .
کمپرسور ساید بای ساید اسنوا

کمپرسور ساید بای ساید اسنوا از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است که هر دو قسمت درون پوسته ای فولادی قرار دارند

قسمت الکتریکی در اغلب یخچالهای اسنوا یک الکتروموتور از نوع آسنکرون میباشد که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد .

قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال اسنوا شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید .
اواپراتور ساید بای ساید اسنوا

کمپرسور وظیفه گردش گاز فریون را درون کانالهای اواپراتور بر عهده دارد . که در نتیجه گردش گاز در کانالها و به خاطر خاصیت گاز فریون باعث خنک شدن اواپراتور و در نتیجه خنک شدن یخچال میشود .
کندانسور ساید بای ساید اسنوا

وقتی کمپرسور شروع به کار میکند بعد از چند دقیقه گرم میشود که وظیفه کندانسور خنک کردن گاز خارج شده از کمپرسور میباشد . در نتیجه این کار دمای کمپرسور نیز کاهش میابد ( کندانسور نقش رادیاتور اتوموبیل را ایفا میکند  )
لوله مویی ساید بای ساید اسنوا

لوله مویی اصلی ترین وظیفه را در سیکل تبرید دارد که موجب افت فشار مبرد در سیکل تبرید میشود که باعث میشود فریون به نقطه جوش برسد .
شارژگاز ساید بای ساید اسنوا

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود ، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان ، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم ، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت . در یخچالهای رایج امروز معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود . همچنین فریون قابل اشتعال نیست .از معایب استفاده از فریون در یخچالها میتوان به حجم زیاد آنها در مقایسه با آمونیاک و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه ای اشاره کرد .با توجه به معایب تلاشهایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام R134 حاصل آن است .

شارژ گاز ساید بای ساید اسنوا

هزینه شارژ گاز ساید بای ساید اسنوا

شارژ گاز ساید بای ساید اسنوا در منزل

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی