پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تعمیر یخچال بوش | تعمیر یخچال درگرگان :مشکلات متداول تعمیرات یخچال فریزر بوش

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان مجموعه گلستانی ها در ارتباط با تعمیرات یخچال فریزر بوش با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد .

مشکلات یخچال فریزر بوش|تعمیرات یخچال درگرگان

    یخچال فریزر بوش صدای زیاد میدهد .
    یخچال فریزر بوش یکسره کار میکند .
    لاستیک دور درب یخچال فریزر بوش خراب شده است .
    موتور یخچال فریزر بوش داغ کرده است .
    فریزر بوش منجمد نمیکند .
    یخچال فریزر بوش برفک میزند ( دیفراست نمیکند ) .
    فن یخچال فریزر بوش کار نمیکند .
    یخچال فریزر بوش روشن نمیشود .
    موتور یخچال فریزر بوش کار نمیکند .
    صفحه دیجیتالی یخچال فریزر بوش خراب شده است .
    برد الکترونیکی یخچال فریزر بوش خراب شده است .
    سنسور یخچال فریزر بوش عمل نمیکند .

نکاتی مهم از یخچال فریزر بوش
|تعمیرات یخچال درگرگان

     یخچال فریزر بوش از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.
    هنگام استفاده از یخچال فریزر بوش حتما از محافظ برق استفاده نمایید .
    برای شروع بکار یخچال فریزر بوش پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت خالی و با در بسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
    قرار دادن یخچال یا فریزر بوش در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
    حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر بوش برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر بوش حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
    از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال فریزر بوش و بدون درپوش ، مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
    برای تمیز کردن یخچال فریزر بوش حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .
    در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال فریزر بوش را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند .

کمپرسور یخچال فریزر بوش
|تعمیرات یخچال درگرگان

کمپرسور یخچال فریزر بوش از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است که هر دو قسمت درون پوسته ای فولادی قرار دارند .

قسمت الکتریکی در اغلب یخچالهای بوش یک الکتروموتور از نوع آسنکرون میباشد که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد .

قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال بوش شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید .
اواپراتور یخچال بوش

کمپرسور وظیفه گردش گاز فریون را درون کانالهای اواپراتور بر عهده دارد . که در نتیجه گردش گاز در کانالها و به خاطر خاصیت گاز فریون باعث خنک شدن اواپراتور و در نتیجه خنک شدن یخچال میشود .
کندانسور یخچال فریزر بوش
|تعمیرات یخچال درگرگان

وقتی کمپرسور شروع به کار میکند بعد از چند دقیقه گرم میشود که وظیفه کندانسور خنک کردن گاز خارج شده از کمپرسور میباشد . در نتیجه این کار دمای کمپرسور نیز کاهش میابد ( کندانسور نقش رادیاتور اتوموبیل را ایفا میکند  )
لوله مویی یخچال بوش
|تعمیرکار یخچال درگرگان

لوله مویی اصلی ترین وظیفه را در سیکل تبرید دارد که موجب افت فشار مبرد در سیکل تبرید میشود که باعث میشود فریون به نقطه جوش برسد .
شارژگاز یخچال فریزر بوش
|تعمیر یخچال درگرگان

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود ، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان ، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم ، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت .

در یخچالهای رایج امروز معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود .

همچنین فریون قابل اشتعال نیست .از معایب استفاده از فریون در یخچالها میتوان به حجم زیاد آنها در مقایسه با آمونیاک و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه ای اشاره کرد .با توجه به معایب تلاشهایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام R134 حاصل آن است .

شارژ گاز یخچال بوش درگرگان

هزینه شارژ گاز یخچال بوش درگرگان

شارژ گاز یخچال بوش در منزل گرگان

نحوه شارژ گاز یخچال فریزر بوش درگرگان

تعمیرکاریخچال ما با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات یخچال با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.
چرا گلستانی ها
گلستانی ها، می تواند در اسرع وقت و فقط با یک تماس، تعمیرکار یخچال را به محل شما اعزام نماید تا یخچال شما را در محل و منزل شما، تعمیر کند.
کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.
شماره های تماس
09114481870
01732245362

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی