پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اسباب کشی لوازم آشپزخانه و بسته بندی اسباب کشی|  حمل و نقل و باربری :اسباب کشی لوازم آشپزخانه یکی از معضلات اثاث کشی به منزل جدید است.

نقل مکان به محل جدید همیشه با فعل و انفعالاتی روبروست و اسباب کشی لوازم آشپزخانه و بسته بندی صحیح آنها نیز یکی از این موارد است. مهم ترین گام در هر اسباب کشی به خصوص اسباب کشی لوازم آشپزخانه این است که وسایل را به گونه ای صحیح و اصولی بسته بندی کنیم. بسته بندی باید کاملا محکم و غیر قابل نفوذ باشد تا هنگام حمل بار باز نشود و باعث شکسته شدن وسایل داخل آن نگردد. در اسباب کشی لوازم آشپزخانه کلیه لوازم مورد نیاز آشپزخانه باید بسته بندی و حمل گردد.

این وسایل شامل موارد زیر است:

        لوازم برقی
        انواع ظروف مانند ظروف غذاخوری, قوری , لیوان , فنجان و ...
        انواع قابلمه و ماهی تابه
        وسایل بزرگ مثل یخچال , لباسشویی و ظرفشویی
        خوراکی ها که شامل غذاهای فریز شده و انواع خشکبار می شود

    و سایر وسایلی که در هر آشپزخانه ای یافت می شود

در اسباب کشی لوازم آشپزخانه باید قدم به قدم تمامی این لوازم را بسته بندی و اسباب کشی نمود.
اسباب کشی لوازم آشپزخانه و مراحل آن
| اتوبار گلستانی ها | اتوبار | باربری در گلستان | باربری گرگان

اگر برای اسباب کشی چند روزی فرصت دارید سعی کنید مواد خوراکی داخل یخچال و موادی که خیلی زود فاسد می شوند را مصرف کنید و مواد خوراکی که استفاده نمی کنید را دور بریزید. این مورد شامل وسایلی که غیر قابل استفاده اند و یا مدت های زیادی است از آنها استفاده نمی کنید نیز می شود.

اگر در آشپزخانه تان وسایلی دارید که نیازی به آنها ندارید و هنوز می توان از آنها استفاده کرد مثل سرویس های غذاخوری و سرویس های چای خوری قدیمی و وسایلی از این دست که نیازی به آنها ندارید می توانید این وسایل را به دیگران ببخشید. افرادی هستند که به این وسایل نیاز دارند و شما می توانید با این کار هم آنها را خوشحال کنید و هم خودتان را از دست وسایل بی استفاده نجات دهید.

حتما در میان لوازم تان از این دست اثاثیه  پیدا می شود. بار خودتان را سنگین نکنید و به آنچه واقعا به آن نیاز ندارید دل نبندید.
بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی لوازم آشپزخانه

در مرحله دوم برای اسباب کشی لوازم آشپزخانه باید وسایل تان را بسته بندی کنید.

این بسته بندی شامل کلیه لوازم موجود در آشپزخانه است.

انواع ظروف چینی , کریستال , لیوان , فنجان , قوری و انواع شکستنی ها در هر آشپزخانه های یافت می شود و اسباب کشی لوازم آشپزخانه نیاز به یک بسته بندی حرفه ای و محکم دارد. مقدار زیادی کاغذ باطله یا روزنامه یا پلاستیک های حباب دار تهیه کنید و از آن برای بسته بندی و پیچیدن این ظروف درون آنها استفاده نمایید.

برای این کار می توانید از لباس های غیر قابل استفاده نیز استفاده نمایید. وسایل حساس را در اسباب کشی لوازم آشپزخانه به خوبی داخل کاغذ یا روزنامه بپیچید و مطمئن شوید که بسته بندی آنها باز نمی شود. سپس تعدادی کارتن محکم نیز آماده کنید و ظروف را پس از کاغذپیچی کاملا مرتب داخل کارتن بچینید.

قبل از این بهتر است کف کارتن را محکم چسب کاری کنید و داخل آن مقداری کاغذ یا پارچه قرار دهید و سپس وسایل را داخل کارتن بگذارید. کارتن ها را بیش از حد سنگین نکنید.

پس از آن درب کارتن را ببندید و با چسب های پهن آن را به خوبی محکم نمایید. با یک ماژیک روی کارتن بنویسید شکستنی و مربوط به آشپزخانه . تا در هنگام بازچینی وسایل با مشکل مواجه نشوید.

کلیه لوازم شکستنی و حساس را به همین ترتیب و با دقت و احتیاط کامل بسته بندی کنید.
بسته بندی در اسباب کشی لوازم آشپزخانه
| اتوبار گلستانی ها | اتوبار | باربری | باربری گرگان

بسته بندی وسایل آشپزخانه برای اسباب کشی تنها مختص به ظروف نیست.

در آشپزخانه انواع لوازم برقی , قابلمه و انواع مواد غذایی یافت می شود که باید برای آنها نیز در اسباب کشی فکری کرد.

لوازم برقی معمولا خودشان دارای کارتن های محکم و خوبی هستند.

کارتن لوازم برقی تان را دور نریزید زیرا در هنگام اسباب کشی می توانید لوازم برقی را داخل کارتن خودشان قرار دهید . ضمن اینکه یونولیت های داخل کارتن ها نیز از لوازم شما محافظت می کند. اما اگر لوازم تان کارتن ندارد باید تعدادی کارتن حمل بار مناسب تهیه کنید و پس از کاغذ پیچی یا پارچه پیچی آنها را داخل کارتن قرار دهید.

اطراف این لوازم را نیز با کاغذ یا پارچه بپوشانید. لوازم برقی در کارتن نباید آزادانه تکان بخورد. با استفاده از انواع لوازم ضد ضربه دور تا دور وسیله و کف کارتن را به خوبی بپوشانید و در آن رانیز با چسب محکم کنید و برچسب گذاری نیز فراموش نشود.

برای بسته بندی ظروفی مثل قابلمه ها در اسباب کشی لوازم آشپزخانه نیز اگر از کارتن خودشان استفاده کنید که چه بهتر و اگر کارتن ندارند به همین ترتیبت آنها را نیز بسته بندی نمایید.

برای بسته بندی انواع خشکبار مثل حبوبات زیاد نگران نباشید.

می توانید حبوبات به همان شکل که داخل ظرف مخصوص خود هستند را بسته بندی کنید و درون کارتن های مناسب قرار دهید. انواع چاشنی ها , روغن و ادویه جات را نیز به همین ترتیب داخل کارتن قرار دهید. مواد غذایی از این دست را در کارتن های جداگانه قرار دهید و روی آن حتما با ماژیک بنوسید. درب سطل برنج را نیز با چسب های پهن  به خوبی محکم نمایید و دورتادور آن چسب بزنید. در اسباب کشی لوازم آشپزخانه برای ظرف های بزرگ که داخل کارتن قرار نمی گیرند نیز به همین ترتیب عمل کنید و در آنها را کاملا محکم نمایید.

برای بسته بندی مواد غذایی یخ زده در اسباب کشی لوازم آشپزخانه می توانید آنها را به یکی از افراد فامیل یا دوستان بسپارید تا داخل یخچال خود قرار دهند و سپس بعد از اسباب کشی آنها را بگیرید. اما این کار چندان خوشایند نیست شما می توانید برای اسباب کشی لوازم آشپزخانه مثل مواد غذایی از جعبه های مخصوص حمل مواد غذایی یخ زده استفاده نمایید. شرکت های باربری می توانند چنین باکس هایی را در اختیار شما قرار دهند.
حمل اثاثیه و وسایل سنگین آشپزخانه
| اتوبار گلستانی ها | اتوبار | باربری در گلستان | باربری گرگان

حمل اثاثیه سنگین اعم از

        ساید بای ساید
        لباسشویی
        اجاق گاز
        و ظرفشویی

از دیگر نکات مهم در اسباب کشی لوازم آشپزخانه است.

گوشه های تیز این وسایل را با کارتن و کاغذ یا پلاستیک های حباب دار بپوشانید. قفسه های داخل یخچال را خارج کنید و آنها را جداگانه بسته بندی نمایید. درب آن ها را با چسب کاملا محکم کنید تا هنگام حمل و اسباب کشی باز نشوند. برای حمل این گونه وسایل در اسباب کشی لوازم آشپزخانه از افراد توانمند کمک بگیرید. اسباب کشی لوازم آشپزخانه از مهم ترین قسمتهای هر اسباب کشی است که نیاز به دقت و مهارت در بسته بندی دارد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل و باربری در گلستان

  • حمل و نقل و باربری اسباب منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی و ترانزیت

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

01732245362

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی