پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: مسئولان استانی موظفند نسبت به مطالبات معلولان در همه بخش ها پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر طهماسبی ظهر سه شنبه در همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی اظهار کرد: اگر چه مسئولان از توانمندی معلولان غافل نیستند، اما همچنان این قشر نیازهایی دارند که توجه به آنها از ضروریت های جامعه معلولان است. 
وی افزود:  امروز خدمات دهی به معلولان شکل دیگری به خود گرفته و نسبت به سالهای قبل بسیار تغییر کرده است. 
طهماسبی ادامه داد: اگر چه دولت با مشکلات بودجه ای در چند سال اخیر مواجه بود اما هیچگاه از رسیدگی به مددجویان بهزیستی غافل نماند و افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه این سازمان برای هزینه کرد در بخش ها مهر تائیدی بر این مساله است. 
وی افزود:  با توجه به اینکه اشتغال یکی از نیازهای ضروری معلولان است، امروزه فن آوری  نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای این افراد دارد و باید تا حد امکان از توانمندی آنان در جهت ایجاد مشاغل جدید و توسعه استان بهره برد. 
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان بابیان اینکه استخدام ۳ درصدی در دستگاههای اجرائی حق همه معلولان است، لذا طبق همین قانون سازمان استخدامی کشور موظف به اجرای آن است و مسئولان دستگاههای مختلف باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند.
وی در پایان سخنانش از مسئولان استانی و شهرستانی حاضر در این همایش درخواست کرد تا در همه شهرهای استان نمایشگاهی دائم برای ارائه و فروش دستاوردهای معلولان و رفع نیازهای اقتصادی آنان ایجاد شود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی