پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- چهارمین دوره نمایشگاه سوگواره عکس حماسه خون در حوزه هنری گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره نمایشگاه سوگواره عکس حماسه خون شامگاه شنبه در حوزه هنری استان گلستان افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری گلستان در نشست خبری پیش از افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: ۶۵ هنرمند و عکاس در چهارمین دوره سوگواره عکس حماسه خون مشارکت داشتند و ۴۹۷ اثر در این دوره از سوگواره عکس حماسه خون به دبیرخانه این سوگواره رسید.

نقی محمد نژاد افزود: از تعداد آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره در نهایت ۴۰ اثر به عنوان آثار برگزیده از ۲۴ هنرمند و عکاس انتخاب و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره توسط هنرمندان ابوالقاسم قاسمی، داوود عامری و محمدجواد مکتبی داوری شده و از تاریخ ۱۱ الی ۲۴ آذرماه به نمایش عموم گزاشته می شود.

محمد نژاد از تهیه نرم‌افزار و  کتاب دیجیتال این سوگواره خبر داد و افزود: محصولات تولید شده در  مراسم اختتامیه رونمایی می‌شود.

راحله حصاری، محمد مهدی امیا، محدثه عامری، محمد نسایی، محمد کامرانی، سحر حسن زاده، سعیده امیری، فائزه کابلی، بهادر متکی، محمد حسین پیله ور، ساناز منعمی، روح الله قادری، پوریا سبحانی، محمد قجر،  هادی رعیت، آرمین سرابی، محمد حسین پیله ور، سینا طاهر نسب، سید حسین سیدین، سیدرضا میرکاظمی از جمله عکاسانی هستند که آثارشان در این سوگواره به نمایش درآمده است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی