پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آزادشهر گفت: بارش برف در گردنه خوش ییلاق از عصر روز گذشته مجددا آغاز شده که جاده خوش ییلاق به استان سمنان را سفیدپوش کرده و برای تردد در این مسیر استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.

سید حبیب‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آزادشهر اظهار داشت: شب گذشته تصادفی در جاده خوش ییلاق صورت گرفت که 3 کشته و 3 زخمی در پی داشت, اما این تصادف در حوزه استحفاظی شاهرود انجام شده و راننده وسیله نقلیه ساکن آزادشهر هستند.

مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان آزادشهر افزود: بارش برف بیشتر از روستای تیل آباد, واقع در پلیس راه تیل آباد تا گردنه راهدارخانه شماره 2 باریده است و بیشترین مشکلات در این مسیر را وسایل نقلیه سنگین ایجاد می‌کنند.

حسینی ضمن تاکید بر استفاده از زنجیرچرخ در این مسیر تصریح کرد: عموما وسایل نقلیه سنگین, وسیله خود را به زنجیر چرخ مجهز نمی‌کنند و این امر سبب می‌شود تا در تردد در این مسیر به علت, ترافیک ایجاد شده کند شود.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آزادشهر تاکید کرد: سیل در مردادماه سال جاری خساراتی را به این جاده وارد کرده و ما توانستیم جاده را پاکسازی کنیم, اما در مواقع حساس مانند بارش برف و باران, تاکید می‌شود که رانندگان احتیاط‌های لازم را داشته باشند.

حسینی گفت: در حال حاضر تردد در این مسیر روان و جاری است, اما با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی امکان بارش مجدد برف وجود دارد, بنابراین توصیه می‌شود از سفرها و ترددهای غیرضروری در این مسیر جلوگیری شود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی