پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

ایده هایی برای دکوراسیون ورودی تابستانی :از پالت ها و اکسسوری های ملایم و ساحلی استفاده کنید:اگر بخواهیم آرامش بخش ترین و مناسب ترین رنگ های تابستانی را نام ببریم رنگ های موجود در یک ترکیب رنگی ساحلی است.
به طور کلی یکی از سبک هایی که می توان گفت کاملا تابستانی و روح بخش است سبک ساحلی است بنابراین یکی از موثرترین ایده ها این است که به دکوراسیون فضای ورودی خود تعدادی رنگ ساحلی مانند آبی و شنی و سبز جلبکی را به فضای ورودی اضافه کنید.

همچنین خالی از لطف نیست که با تهیه و قرار دادن اکسسوری هایی از قبیل یک استوانه شیشه ای پر از صدف ها و مرجان ها را در دکوراسیون فضای ورودی به نمایش بگذارید تا از ایجاد حال و هوایی خنک و ساحلی مطمئن شوید و بتوانید نسیم خنک ساحلی را در فضا احساس کنید.
وسایل و اشیا مورد استفاده در تابستان را به نمایش بگذارید:
اشیایی از قبیل کلاه های حصیری ،کلاه و عینک شنا،حوله سونا و ... متعلق به تابستون هستند و هیچ چیز مانند این وسایل نمی تواند حال و هوای تابستانی را القا کند و مرتب یادآوری کند که تابستان است.
فضا را روشن و دلباز کنید:
هر چه فضا را از لحاظ رنگ آمیزی و نور روشن تر باشد احساس و جلوه آن  دلباز تر و آرامش بخش تر خواهد بود و این شاخصه ها لازمه یه حس و حال تابستانی است.یکی از بهترین ایده ها فضای ورودی را یکدست سفید کرد و سفید تنها رنگ در دکوراسیون است که بدون ریسک و تضمینی می باشد.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی