پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

ایده های شیک و متفاوت برای استفاده از مبلمان طرح دار در دکوراسیون:اگر تمام قطعات مبلمان از قبیل صندلی ها و کاناپه هایی که در قسمت های مختلف دکوراسیون فضا استفاده کرده اید و حتی قسمت های دیگر فضا از قبیل دیوارهای و کفپوش ساده و بدون طرح هستند و بیشترین و تمرکزتان بر روی بافت های متنوع بوده است،می توانید با استفاده از یک قطعه مانند یک نیمکت با روکش پارچه ای طرح دار که طرح و الگویی بارز و قوی مانند طرح گورخری را به نمایش می گذارد در جلوه دکوراسیون فضا انقلابی بر پا کنید و آن را به صورتی شایسته متحول سازید.
برای استفاده از مبلمان طرح دار می توانید اندکی جسورانه و متمایز عمل کنید.

برای مثال می توانید در حالی که کاناپه و صندلی‌هایی با روکشی ساده و بدون طرح و در رنگ های خنثی دارید یک صندلی با روکشی طرح دار و ترکیب رنگی آبی و سفید که تداعی کننده ظروف چینی آبی و سفید است را به چیدمان اضافه کنید.


طرح هایی متنوع تر مترادف است با فضایی شادتر و سرگرم کننده تر.اینکه در کنار یک کاناپه ساده تعدادی صندلی که هر یک طرحی متمایز از یکدیگر را به نمایش می گذارند ممکن است در ابتدا کمی شوک آور و غیره منتظره به نظر بیاد اما با رعایت یک سری نکات ریز می توانید در عین غیر منتظره بودن جذاب و جالب به نظر برسد.برای این کار کافیست ترکیب رنگی طرح ها و مقیاس آنها یکسان و مشابه با هم انتخاب کنید.
یکی از ترکیب رنگ هایی که بسیار شیک و جذاب است ترکیب آبی و قهوه ایی است.این ترکیب رنگی باعث جلوه در دکوراسیون می شود و زیبایی خاصی را به تصویر می کشد.


اگر هنوز تصمیم نگرفته اید تغییری در دکوراسیون خود بوجود آورید و نمی دانید چه قطعه ایی استفاده کنید ،یکی از بهترین گزینه ها دو صندلی در چیدمان  میز و صندلی ناهارخوری است که در دو سر میز قرار می گیرند و به آنها صندلی میزبان می گویند.

در نظر گرفتن پارچه ایی طرح دار برای این دو صندلی در حالی که دیگر صندلی ها و دیگر قسمت های دکوراسیون فضا ساده هستند ایده بسیار شکیلی برای افزودن چاشنی طرح و الگو از طریق مبلمان به دکوراسیون است.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی