پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

لوازم دکوری چوبی :لوازم دکوری چوبی
چوب از ابتدایی ترین مصالحی است که طراحان به دلیل سهولت دسترسی و فرم دهی، آن را از گذشته تا کنون در معماری به کارگرفته اند.امروزه این عنصر طبیعی توانسته خود را با هر نوع سبک دکوراسیون به خوبی وفق بدهد.

پس نگران نباشید و آن را براحتی در دکور منزلتان به کار گیرید،اما برای انتخاب به هندسه و اشکال به کار رفته توجه کنید تا با سبک منزلتان هماهنگ و متناسب باشد،مثلا برای دکوراسیونی مدرن،یک دکوری چوبی با طرح مینیمال و گوشه های صاف پاسخگو است،در حالی که برای سبک کلاسیک دکوری هایی با نقوش و لبه های نرم،بهتر خواهد بود.

تندیس های چوبی
فنگ شویی بین عناصر پنج گانه طبیعت،عنصر چوب را مایه حیات زندگی می داند،پس اگر در دکور منزلتان هیچ یک از عناصر طبیعت را به کار نگرفته اید با تهیه یک تندیس و المان چوبی،مایه حیات را به چاشنی دکور منزلتان اضافه کنید.

اما فراموش نکنید که برای خرید به جنس و هندسه آن نیز توجه نمایید تا تضادی در سبک دکوراسیونتان ایجاد نشود،برای مثال این تندیس های چوبی که از طبیعت برای خلق آثار خویش الهام گرفته و با جان بخشیدن دوباره به درخت در قالبی دیگر زیبایی را از سر گرفته است،توانسته با ایجاد خطوط صاف،طرحی را برای سبک مدرن ارائه دهد.

چوبی های فانتزی
اکثر افراد،لوازم دکوری را مختص نشیمن و یا اتاق ها می دانند!ولی یادتان باشد که هر فضایی نیازمند این لوازم دکوری است.

حتی آشپزخانه و یا میز نهارخوری شما حین سرو یک غذا!چرا که آن اثر بیش از هر چیز باید حس درونی ویژه ایی را برای شما به همراه داشته باشد،پس این لوازم را متناسب با شخصیت و سبک دکورتان تهیه کنید،برای مثال ظروف چوبی فانتزی برای دکورهایی که تنوع رنگی به کار برده اند می تواند گزینه مناسبی باشد.

چوبی های جذاب
علم فنگ شویی به انرژی مثبت گیاهان اشاره می کند،اما پیشنهاد می کنین گیاهان را با گلدان چوبی همراه کنید تا ترکیب دو عنصر از طبیعت را در دکوراسیون داشته باشید،اما برای خرید این گلدان ها اشکال به کار رفته موثر است،برای مثال گلدان های با گوشه های تیز برای سبک مدرن مناسب می باشند.

چوبی های مدرن
چوب از عناصری است که باعث گرما بخشیدن به فضای دکوراسیون می شود،به خصوص اگر از چوبی به رنگ تیره به همراه یه نور استفاده شده باشد این موضوع را شدت خواهد بخشید،پس اگر برای فضای دکوراسیونی مدرن از رنگ های سرد استفاده کرده اید و به دنبال یک ترکیب گرم می گردید این دکوری های چوبی تیره رنگ می توانند برایتان گزینه خوبی به حساب آیند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی