پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: هم‌اکنون استان گلستان ۱۵۶ طرح و پروژه مهم و محوری دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آنها به ۶۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، داوود طبرسا ظهر امروز در همایش سراسری معاونین نظارت مالی و روسای خزانه معین استان‌ها اظهار داشت: ششمین همایش سراسری معاونین نظارت مالی و روسای خزانه معین استان‌ها به مدت 2 روز با حضور رئیس خزانه‌داری کشور در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون استان گلستان با نرخ بیکاری 13.6 ، تورم 10.7 و قرار داشتن در رتبه بیست و یکم استان‌های کشور در تولید ناخالص ملی شرایط مناسبی ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان اظهار کرد : لازم است همت و تلاش‌ها برای کاهش این مشکلات و رسیدن به حد مطلوب پیشرفت، توسعه و ارتقای شاخص‌های درآمدی و اقتصادی در استان گلستان بیشتر شود.

طبرسا تصرح کرد: هم‌اکنون استان گلستان 156 طرح و پروژه مهم و محوری دارد که تکمیل و  بهره‌برداری از آنها به 65 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان اظهار داشت: تاکنون چندین طرح بزرگ زیرساختی و زیربنایی استان با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی اجرا شد اما این تعداد اندک بوده و لازم است تا بیشتر شود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی