پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان - استاندار گلستان گفت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان باید اثرگذار بوده و علاوه بر مدیر هزینه، مدیر درآمد هم باشند زیرا بودجه های دولتی راهگشای توسعه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمناف هاشمی ظهر سه شنبه در ششمین همایش سراسری معاونین نظارت مالی و روسای خزانه معین استان گلستان، اظهار کرد: گلستان، ایران کوچک است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و اقوام و اقلیم های مختلف را در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: استان گلستان با وجود داشتن منابع، محرومیت هایی دارد که دلیل آن عقب ماندگی های طولانی در سال های قبل است.

استاندار گلستان با بیان این که ما از برنامه ۱۴۰۴ عقب هستیم، اظهار کرد: رشد و پیشرفت ایران برای برخی از کشورهای دنیا قابل تحمل نیست زیرا نگران اقتدار ایران هستند و شعار ما رشد و توسعه شاخص هاست.

وی افزود: با وجود چالش ها و تحریم ها در کشور، هوشمندی ما باید این باشد که در کنار بحران ها موفق شویم، مسیر توسعه استان و کشور باید رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد و به همین خاطر در طول چند سال گذشته شعار اقتصاد مقاومتی را در پیام های رهبر معظم انقلاب داشتیم.

هاشمی با بیان این که بودجه های دولتی راهگشای توسعه نیست، تأکید کرد: عدد ۲۰۰ میلیارد تومان که برای گلستان محقق شده در توسعه استان رقم کوچکی است، شاید این مبلغ در سنوات آینده به دلیل اوضاع کشور تغییر کند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل مدیران تنها هزینه ای نباشند و هم مدیر درآمد و هزینه با هم باشند و تغییر نگاه انجام شود تا نگاه ها از سمت دولتی به بخش خصوصی برود.

استاندار گلستان بیان کرد: باید ظرفیت های مختلف بخش های گردشگری توسط بخش خصوصی فعال شده و بازار مصرف داخلی و خارجی آن پیدا شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باید رویکردها و سیاست ها درست شوند تا حرف ها در حد شعار باقی نماند زیرا شعار ما جذب سرمایه گذار است.

هاشمی اضافه کرد: باید برای افزایش درآمدها توسعه رفتارهای انگیزشی داشته باشیم و درآمدهای مازاد مالیاتی نیز به استان ها تعلق گیرد تا به حل مشکل کمبود اعتبارات دولتی متتهی شود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی