پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پرده بلند برای پنجره های کوتاه، امکان پذیره :از ما بپرسید: پرده ها به عنوان یکی از اصلی ترین جزییات دکوراسیون داخلی منزل به شمار می روند که می توانند به سادگی با طرح، رنگ و جنس خود به فضای دکوراسیون داخلی شما شخصیت ببخشند، اما آنچه که در رابطه با انتخاب پرده ها بیش از بیش اهمیت دارد تناسب ابعاد پنجره و پرده ها است .


سوال: پنجره های پذیرایی من بسیار کوچک است و در ارتفاع زیادی از زمین قرار گرفته اند. به نظر شما برای تزیین پنجره های کوچک و کوتاه خانه از چه مدل پرده ای استفاده کنم پرده بلند یا کوتاه لطفا راهنماییم کنید.
پاسخ: به طور کلی بهتر است برای فضای نشیمن از پرده های بلند تا حدی که کمی روی زمین قرار بگیرند استفاده شود، چراکه حالت رسمی تری به فضای نشیمن شما می بخشند مگر آنکه سبک دکوراسیون شما کاملا مدرن باشد و یا عناصری مانند رادیاتور زیر پنجره مانع از انتخاب پرده بلند برای منزلتان شود که در این صورت می توانید از مدل های خاص و ترکیبی مثل ترکیب پرده بلند و کوتاه برای دکوراسیون منزل خود استفاده نمایید که جلوه مطلوب را در فضای خانه شما ایجاد نماید.
 با توجه به به اینکه فضای منزلتان مشخص است که سقف خانه شما به نسبت کوتاه است؛ بنابراین بهترین انتخاب در دکوراسیون منزل شما پرده بلند برای پنجره های کوتاه است که بهتر است حتما برای نصب آن چوب پرده را مماس با قرنیز سقف نصب نمایید و از پرده هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا فضای منزلتان بزرگ تر و دلبازتر به چشم بیاید.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی