پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان - رئیس کمیته اطلاع رسانی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا گفت: سایت کبدی ۲۰۱۷ و کمیته مردمی برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان هیچ رسمیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، گلی ساوری بعدازظهر شنبه با اشاره به فعالیت سایت کبدی ۲۰۱۷ و تشکیل کمیته مردمی برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: ستاد برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان به هیچ عنوان کمیته مردمی تشکیل نداده و فعالیت آن رسمیت ندارد.

وی افزود: همچنین فعالیت سایت کبدی ۲۰۱۷ رسمیت ندارد و تمام اخبار و اطلاعات مسابقات تنها از طریق خبرگزاری‌های رسمی کشور و پایگاه اطلاع ‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان منتشر می‌شود.

ساوری تصریح کرد: سایت رسمی فدراسیون کبدی هم در این مسابقات اقدام به اطلاع ‌رسانی می‌کند و هیچ سایت دیگری از نظر کمیته برگزاری مسابقات اجازه فعالیت نداشته و اخبار آن از نظر برگزار کنندگان مسابقات رسمیت ندارد.

وی ادامه داد: ما با پیام‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی هم این موضوع را اطلاع‌ رسانی کرده‌ایم که سایت کبدی ۲۰۱۷ رسمیت ندارد.

ساوری بیان کرد: تلاش خبرنگاران گلستانی قابل تحسین است و خوشبختانه خبرنگاران استان توانمندی و و حرفه‌ای بودن خود در حوزه ورزش را در این مسابقات نشان دادند.

وی یادآور شد: کمیته برگزاری مسابقات برای پوشش خبری این مسابقات هیچ قرارداد کاری را با هیچ رسانه و یا مجموعه خبری منعقد نکرده و تمام اقدامات خبری با استفاده از توان و ظرفیت همکاران در اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران خبرگزاری‌های رسمی کشور در حال انجام است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی