پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: از دیروز تاکنون ۲۱ مورد آتش‌سوزی در بخش‌هایی از جنگل‌های استان گلستان رخ داده که تاکنون ۱۶ مورد آن مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوطالب قزلسفلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های گلستان، با اشاره به تلاش‌ها برای مهار آتش در بخش‌هایی از جنگل‌ها اظهار داشت: آتش سوزی در بخش‌هایی از جنگل جعفرآباد گرگان، 3 نقطه از ارتفاعات ویرو و دزدک شهرستان رامیان و منطقه جنگلی تنگراه شهرستان گالیکش با تلاش نیروهای امدادی و مردمی در حال مهار است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تصریح کرد: آتش‌سوزی از عصر دیروز در این مناطق جنگلی آغاز شده و پس از اطلاع از حادثه تاکنون نیروهای آتش نشانی، بسیج، سپاه، هلال احمر، منابع طبیعی و نیروهای مردمی مشغول اطفاء آتش هستند.

وی افزود: به علت دسترسی سخت به ارتفاعات جنگل جعفرآباد گرگان از هلی‌کوپتر برای خاموشی آتش استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان اظهار کرد: از دیروز 21 مورد آتش‌سوزی در بخش‌هایی از جنگل‌های استان گلستان داشتیم که تاکنون 16 مورد این آتش سوزی‌ها مهار شده است.       

قزلسفلو گفت: وسعت و علت آتش‌سوزی‌ها هنوز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد خشکی، گرمای هوا و وزش باد در افروختن آتش بی‌اثر نبوده باشد

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی