پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان – مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: استان گلستان ظرفیت میزبانی رویدادهای ورزشی بزرگ‌تری از مسابقات آسیایی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طیبی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با موضوع مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: ستاد برگزاری مسابقات از سه ماه قبل تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شده و خوشبختانه کار عقب مانده‌ای نداریم.

وی افزود: برای تیم‌های مهمان کمیته گردشگری تشکیل دادیم تا از جاذبه‌های توریستی استان گلستان دیدن کنند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فراملی در این سطح تبعات مثبت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زیادی دارد و همچنین موجب ایجاد شور اجتماعی در گرگان و استان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه اگر از میزبانی این رقابت‌ها سربلند بیرون بیاییم رویدادهای ورزشی بزرگ‌تری در استان برگزار خواهیم کرد، گفت: اگر شرایط زیرساختی را برای رشته‌های توپی داشتم، می‌توانستیم بزرگ‌ترین مسابقات حهاتی را هم در گلستان برگزار کنیم.

طیبی تصریح کرد: در صورت آماده شدن سالن ۶ هزار نفری گرگان می‌توانیم میزبانی مسابقات جهانی را بر عهده بگیریم زیرا گلستان از لحاظ منابع انسانی مشکلی ندارد و باید زیرساخت‌ها را مهیا کنیم.

وی در خصوص هزینه برگزاری این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: پیش بینی هزینه‌ها انجام شده و بخشی از کمک‌ها را فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و استانداری تقبل کرده‌اند و مشکلی از این بابت نداریم.

به گفته وی، مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان بعدازظهر جمعه در سالن امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و وزیر ورزش و جوانان در این افتتاجیه حضور نخواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان در هر دو بخش مزدان و زنان، افغانستان در بخش مردان و چین تایپه در بخش زنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی