پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مبل تختخواب شو :امروزه استفاده از لوازم چند منظوره در کلانشهرها برای استفاده بهینه از فضاها بیش از پیش احساس می شود. مبل تختخوابشو به دلیل قابلیت تغییر شکلی که دارد انتخاب مناسب و کاربردی در آپارتمان های امروزی است. برای استراحت روی یک مبل گرم و نرم کافیست انتخاب مناسبی داشته باشید.
اتاقتان چقدر بزرگ است؟

چه مبلی در منزلتان جای می گیرد؟ قبل از خرید به فضایی که در اختیار دارید و شکل مبل های تختخوابشو توجه کنید و مطمئن شوید که اندازه، شکل و ظاهر هماهنگی با فضای شما دارد.

گاهی انتخاب های نادرست باعث می‌شود مبل فضا را طوری اشغال کند که حتی نتوانید در اتاق تکان بخورید. لازم است قبل از خرید، تمام ابعاد مبل، حتی حالت تخت شده آن را با فضایی که دارید مورد بررسی قراردهید.


میزان استفاده از تخت چقدر است؟

هر چند وقت یکبار قرار است مبل به تخت تبدیل شود؟ موضوع اسکلت اصلی مبل های تختخوابشو موضوعی است که باید قبل از خرید توجه زیادی به آن نشان داد.

اگر فقط برای مناسبت خاصی که مهمان دارید مورد استفاده قرار می گیرد، کافیست راحت باشد.

اما زمان هایی است که مبل روزی حداقل دو بار باز و بسته می شود، آن وقت است که بدنه باید آنقدر مقاوم و محکم باشد که بتوان مدت زیادی از آن استفاده کرد. بهترین اسکلت برای مبل های تخت خواب شو، اسکلت فلزی است.


پایه های مبل هر چند با توجه به روکش صندلی انتخاب می شوند اما باید به شیوه اتصال آنها توجه کنید.
پایه های استیلی که به بدن پرس می شوند گزینه مناسب تری برای این گونه مبل ها هستند.

حال اگر انتخاب شما کاناپه ای است با پایه های چوبی بهتر از دقت کنید اتصال به وسیله میخ صورت نگرفته باشد، زیرا این اتصال بعد از مدتی شل شده و آنوقت است که شما شاهد لق خوردن تخت خوابتان خواهید شد.

کدام مدل مبل تختخواب شو بهتر است؟

چگونه قرار است از آن استفاده شود؟ مبل های تختخوابشو مدل های مختلفی دارند. مدلی را انتخاب کنید که با فضای شما و کاربری که برای آن در نظر گرفته اید بیشترین همخوانی را داشته باشد.

    کاناپه تختخوابشو: ساده‌ترین مدل موجودی که ممکن است بعضی فضاها را بیش از حد ساده و معمولی نشان دهد.
    صندلی های تخت خواب شو: زمانی که فضا بیشتر از یک مهمان را پذیرا نیست این مدل برای شما مناسب است.
    کاناپه های کشویی: قدیمی ترین مدل مبلهای تختخواب شو که در ابعاد مختلف موجود است. البته این مدل به عنوان کاناپه ای بزرگ جهت نشستن استفاده می شود.

کیفیت تشک تخت چگونه است؟

هنگام خرید، قبل از اینکه به ظاهر مبل توجه کنید لازم است بیشتر به کیفیت تشک آن توجه کنید.

کاناپه مورد نظر را باز کنید و روی همه نقاط آن بنشینید تا مطمئن شوید تمامی نقاط آن نرم و راحت است. به ضخامت تشک هم توجه کنید تا هنگام خوابیدن، مواد داخل آن باعث آزارتان نشوند.

حداقل ضخامتی که برای تشک این مبل ها پیشنهاد می‌شود ۱۲ سانتیمتر است. با توجه به انواع مدلهای مبل داخل بازار، تشک های گوناگونی نیز وجود دارند:

     تشک پنبه و پلی استر: تشکی نازک و راحت با خاصیت فنری است که حدود ۲۰ سانتی متر عمق دارد.
    تشک فومی: یکی از متداولترین تشک های مورد استفاده هستند. صنعت این نوع تشک ها با ورود فوم های ارتجاعی و فرمهای ژله ای دچار تحول شده است. عمق استانداردی که برای این تشک ها در نظر می‌گیرند بین ۷ و ۱۳ سانتیمتر است.
    تشک فنری: با توجه به صدای این تشک ها اگر هنوز قصد خریدش را دارید، بهترین انتخاب تشکی به عمق ۱۲ سانتی متر است.
   تشک هوا روی فنر: نوع جدیدی از تشک ها که ساختار آن آسودگی بیشتری را فراهم می کند. قسمت بالای فنر آن که با هوا پر شده این امکان را می‌دهد که تشک نازک تر از حالت عادی باشد به طوری که حالت ارتجاعی را نیز موقع استفاده حفظ می‌کند.

چه نوع پارچه به کار رفته باشد؟

پارچه های بافت درشت و برجسته با تمام زیبایی که به مبلتان می دهند، شما را هنگام استفاده از مبل اذیت می کنند، طوری که بعدا باید هزینه ای برای تعویض آن در نظر بگیرید.
این مبل خدمات جایگزین و تعویض تشک دارد؟

مبل های تختخوابشو در صورتی که به خوبی از آنها مراقبت شود سال‌ها قابل استفاده هستند، اما شما حتما از مسئول فروش درباره خدمات جایگزین و تعویض تشک هنگام خراب شدن سوال بپرسید.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی