پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

سبک بالیوود در طراحی داخلی :با شنیدن نام بالیوود ناخودآگاه فیلم های هندی پر رزق و برق، رنگی و بسیار شاد در ذهنمان تداعی می شود.

سبک بالیوود در طراحی داخلی نیز دقیقا القا کننده همین حس ها در فضای خانه است. از آن جایی که فرهنگ هندی به فرهنگ ایرانی نزدیک است استفاده از عناصر، وسایل و به طور کلی اصول طراحی هندی می تواند با ذوق و سلیقه ایرانی هم خوانی داشته باشد.

در این جا به شما می گوییم اگر فردی هستید با روحیات شاد و پر انرژی و دوست دارید طراحی داخلی منزلتان نیز همین انرژی و نشاط را به اعضای خانواده انتقال دهد آشنایی با این سبک و رنگ های آن را به شما توصیه می کنیم.
طراحی داخلی نشیمن به سبک بالیوود
در اتاق نشیمن به این سبک باید در رنگ ها و طرح های تند و پارچه های لطیف غوطه ور شوید.

تا می توانید از رنگ های شاد و با طراوت مانند قرمز، صورتی، زرد و تنالیته های مختلف آن ها برای زمینه دکوراسیون استفاده نمایید .

نکته ای دیگری که در طراحی این سبک باید توجه داشته باشید وسایل و مبلمان های به سبک هندی است. به طور مثال پانل های چوبی برای پوشش دیوار و کاشی کاری های اسلامی بسیار مناسب هستند.
در طراحی به سبک باید سعی داشته باشید تا مبلمان و وسایل با ماهیت هندی هماهنگ باشند به طور مثال میز و صندلی های منبت کاری شده با نقوش هندی و یا قالیچه های گلدوزی شده برای پوشش کف.

هم چنین می توانید رنگ های مکمل را در کنار هم قرار دهید و تلاش کنید با پارچه ها و نقش و نگار فضای شاد و باطراوتی خلق کنید.


طراحی داخلی اتاق خواب با سبک بالیوود
قوانین طراحی نشیمن در سبک بالیوود در مورد طراحی اتاق خواب نیز صدق می کند با این تفاوت که این فضا برای خوابیدن و استراحت است بنابراین در استفاده از رنگ های تند و شاد باید دقت لازم را داشته باشید.

به طور مثال می توانید دیوار ها و کف را سفید نگه دارین و پارچه تخت، مبلمان و پرده ها را با رنگ های با طراوت بیش تر انتخاب نمایید.

در این سبک معمولا فضای خواب با کمک قاب یا چهارچوب چوبی و پارچه های رنگی تا اندازه ای از دید پنهان می شود. رنگ های آبی و سبز را در این سبک فراموش نکنید.
در قسمتی از اتاق و یا فضای یرونی خانه، یک میز کوتاه روی قالیچه ای نرم قرار دهید و دور تا دور آن را کوسن های نرم با پوشش مخملی بچینید.

این کار فضای شما را بیش تر به سبک هندی نزدیک می کند. برای تزیین روی میز از دستمال های رنگی، شمعدانی ها، و ظروف با حاشیه طلایی ونقره ای استفاده کنید.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی