پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ساختمان نگهداری و ساماندهی متکدیان, بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر ۱۴۰ میلیون مصوب, جهت تکمیل ساختمان, تخصیص یابد این ساختمان تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالقدیر کریمی, ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی, فرهنگی با موضوع ساماندهی متکدیان اظهار داشت: تکدی‌گری یک مسئله اجتماعی است و ریشه در بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: متاسفانه در روزهای اخیر تعداد متکدیان در شهرستان گنبدکاووس افزایش یافته و با توجه به اینکه گنبدکاووس, دومین شهر بزرگ استان است, باید در ساماندهی و جمع‌آوری آنها تدابیر لازم اندیشیده شود.

کریمی تصریح کرد: در 10 روز گذشته, تفاهم‌نامه‌ای با استانداری منعقد شد تا بخشی از هزینه تکمیل ساختمان ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان واقع در کنار تپه گواهینامه گنبدکاووس, توسط استانداری پرداخت شود و استانداری قبول کرده تا 140 میلیون تومان بابت تکمیل آن پرداخت کند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در مرحله نخست باید بانک اطلاعاتی جامعی از متکدیان جمع‌آوری شود و متکدیانی که از شهرهای اطراف آمدند,در این بانک شناسایی و به شهر خود بازگردانده شوند و متکدیان استان‌های دیگر و یا افاغنه نیز با همکاری دادگستری و فرمانداری نسبت به جمع‌آوری و بازگشت آنها تلاش شود.

کریمی یاد آور شد: ظرف مدت 2 هفته آینده,دستگاه‌های اجرایی مرتبط برنامه‌ریزی لازم جهت جمع‌آوری بانک اطلاعاتی, شناسایی و ساماندهی متکدیان برنامه‌ریزی کرده و با توجه به شرح وظایف هر دستگاه ,اقدامات عملیاتی اجرا شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در 6 ماه نخست سال جاری,111 نفر از متکیان توسط شهرداری جمع‌آوری شده, اما به علت عدم مکان مناسب بعد از اخذ تعهد کتبی, آزاد شده و دوباره به کار خود ادامه دادند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی