پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- رئیس ستاد هفته بسیج در استان گلستان گفت: سه هزار برنامه در قالب ۲۰۰ عنوان به مناسبت هفته بسیج در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج با شعار (بسیج، مظهر مردم سالاری دینی) با سه هزار برنامه در قالب ۲۰۰ عنوان برنامه و ۶۷۵ برنامه شاخص در حوزه های مختلف بسیج گلستان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها در حوزه های فرهنگی، هنری، دفاعی، رزمی، ورزشی، علمی، پژوهشی وپروژه های عمرانی در هشت محور و عرصه تدوین شده است.

وی از پرداخت وام به ارزش ۹ میلیارد تومان در سال ۹۶ به بسیجیان خبر داد و اظهار کرد: این وام ها در قالب طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی ارائه شده است.

حسینی ادامه داد: در حوزه محرومیت زدایی تمام مراکز درمانی سپاه در گلستان به بسیجیان و مردم خدمات  رایگان ارائه می دهند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام هفته بسیج افزود: در این ایام ۱۲۰ نشست بصیرتی، ۲۰۰ محفل انس با قرآن، ۵۰ نمایشگاه فرهنگی هنری، برگزاری ۹۶ یادواره شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا ویژه ایام گرامیداشت هفته بسیج، مسابقه بزرگ تولید محتوای رسانه ای و ... از جمله برنامه های دیگری است که در این ایام برگزار می شود.

حسینی از برگزاری یادواره شهدای منا در بندر ترکمن خبر داد و اظهار کرد: برنامه محوری هفته بسیج در تاریخ پنج آذر ا تجمع بسیجیان تحت عنوان شکوه مقاومت در گرگان برگزار می شود.

رئیس ستاد هفته بسیج اظهار کرد: برای برقراری امنیت پایدار در سطح کشور طرح گشت محله محور با عنوان حماسه خدمت و امنیت در ایام هفته بسیج در گلستان برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: همایش جهادگران علم و فناوری، همایش حوزه دانشگاه انقلابی، همایش گفتمان انقلاب وتبیین انقلاب دیگر همایش هایی هستند که در گلستان برگزار می شوند.

وی با اشاره به روند امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور افزود: تمام پایگاه های بسیج در سطح گلستان کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی