پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

میز کنار تخت، کوچک و ضروری اما ارزان! :برای همه ما اتاق خواب بیش از یک مکان برای خواب است و با فعالیت های زیادی که در آن انجام می دهیم به وسایل ضروری نیاز پیدا می کنیم به خصوص اگر فضای ما کوچک باشد و اجازه استفاده از وسایل پرتعداد را به ما ندهد، به ناچار باید از مبلمان چندکاره استفاده کنیم.  میز کنار تخت هم یکی از این موارد است که استفاده زیاد به خصوص هنگام خوابیدن و یا بیدار شدن دارد اما گاهی مجبور هستیم به دلیل نداشتن جای کافی آن را حذف کنیم. بنابراین می خواهیم ایده هایی به شما بدهیم که از حذف کردن آن صرف نظر کنید حتی اگر اتاق خوابتان کوچک است.

استفاده از صندلی های قدیمی به عنوان میز کنار تخت

به کار بردن اشیای غیر قابل استفاده در منزل به عنوان میز کنارتخت

استفاده از دیوار برای اضافه کردن تعداد طبقات

طراحی خلاقانه میر کنارتخت با استفاده از متریال های طبیعی

استفاده از سقف و ایده جدید برای میز 

یکی از نکات مثبت در طراحی میز کنارتخت این است که وسایل گوناگونی را می توانیم پیدا کنیم که کارآیی میز را برای ما داشته باشند. به همین دلیل می توانیم قدرت خلاقیت خود را به کار بگیریم و اتاق خواب خود را متفاوت کنیم. تصاویر بالا نمونه های خوبی در استفاده خلاقانه از وسایل بدون کاربرد در منزل، استفاده از فضای خالی دیوار و سقف، به کاربردن بلوک های سیمانی و تنه درخت خشک و....  هستند که در عین زیبایی هزینه زیادی در طراحی وساخت میزکنارتخت برای شما  نخواهند داشت.

ابتدا باید از خود بپرسید که نیازتان از میز کنار تخت چیست و بنابر نیاز خود مدل و طرح آن را انتخاب کنید. برای مثال موقع خوابیدن و یا بیدار شدن به وسایلی نیاز دارید که باید دم دستتان باشند و ضروری هستند. بنابراین در انتخاب این نوع میز به گنجایش و نوع فضاهای ذخیره سازی مانند تعداد کشوها و طبقات دقت کنید.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی طراحی دکور -کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی