پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

رنگ آبی در دکوراسیون :دنیای رنگ ها به قدری گسترده و زیباست که هرچه در بینشان می گردیم و جست و جو می کنیم باز هم ما را غافلگیر می کنند. در سومین مطلب از سری مطالب مربوط به کتاب the coloue scheme، به ادامه شناخت ۲۸ پالت رنگ آبی می پردازیم و با دو رنگ آبی فراموشم نکن و آبی رنگ پریده آشنا می شویم. این دو رنگ علاوه بر ترکیب های زیبایی که به ما نشان می دهند، می آموزند که سرآغاز هر کدام چه بوده و در پس اسمشان چه داستانی وجود دارد. برای آشنایی بیش تر با این کتاب و قوانین آن مطلب انواع رنگ آبی، آبی ایرانی یا آبی فرانسوی را حتما مطالعه کنید.

این آبی بیش تر مورد استفاده در ظروف چینی، پارچه های مخمل و نقش و نگارهاست. معمولا می توانید از آن در اتاق پذیرایی و اتاق غذاخوری به عنوان کاغذ دیواری بر روی یکی از دیوارها استفاده کنید. در تصویر بالا گلی زیبا وجود دارد به نام فراموشم نکن، نام این آبی از رنگ و نام این گل گرفته شده است.

این رنگ های سبز دوست داشتنی را می توانید به همان اندازه رنگ اصلی و یا کم تر استفاده کنید. از جمله کاربردهای زیاد آن می توان به فرش ها، پرده ها و سایر وسایل اشاره کرد. هم چنین این رنگ را در پارچه های بافتنی ساده، پشم ، مخمل و کتان کم رنگ به خصوص برای صندلی و مبل راحتی می توانیم به کار ببریم. این رنگ ها برای ایجاد تضاد با رنگ اصلی، با نور روز یا نور شمع بسیار چشمگیر خواهند بود.

تن های مختلف رنگ های هلویی گرما را در این ترکیب رنگی به خانه می آورند. این رنگ ها برای طرح و نقش کاغذ دیواری و یا کوسن مناسب هستند هم چنین می توانید از سرامیک های کم رنگ یا شیشه با این رنگ استفاده کنید. این رنگ ها به مقدار کم استفاده می شوند اما تعادل و بالانس در ترکیب رنگی ایجاد می کنند و کامل کننده دکوراسیون شما خواهند بود.

رنگ شماره 5

طبق روال همیشه می دانیم رنگ های شماره ۵ ( سه رنگ عمودی سمت چپ تصویر) تنالیته های دیگر رنگ اصلی رانشان می دهند که در صورت مناسب نبودن و یا عدم علاقه شما به رنگ اصلی می توانید با همان ترکیب های گفته شده آن ها را جایگزین و استفاده نمایید.

رنگ آبی پریده

این آبی از ترکیب با خاکستری به دست می آید و ابتدای خلق آن از افق سپیده دم ایده گرفته شده است. در این زمان از روز رنگ ها شاخص و قدرتمند نیستند بلکه به نرمی با یکدیگر ترکیب می شوند و مرز مشخصی ندارند. بنابراین ویژگی فضا با این رنگ همین است: رنگ ها ملایم هستند و چشم به آرامی از کف تا سقف حرکت می کند. به نوعی به آن آبی کثیف هم می گوییم.

رنگ شماره 1

بهتر است این رنگ را در کنار رنگ آبی، برای سطوح صاف و نرم و هم چنین پارچه های نساجی استفاده نمایید. زیرا این رنگ باعث روشن تر نشان داده شدن فضا می شود.

رنگ شماره 4

این رنگ به میزان کم استفاده می شود اما همین اندازه کامل کننده ترکیب شما خواهد بود. قرمز شکوفه تمشک رنگ قوی برای پرده ها و مبلمان در ترکیب با آبی رنگ پریده است.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی