پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

کفپوش وینیل یا پی وی سی | انواع کفپوش

وینیل در دسته مواد گرم و راحت برا کفپوش قرار میگیرد و تنوع رنگی آن در تناژهای روشن بسیار زیاد و قابل توجه است. برخی از انواع این کفپوش، جلوه ای شبیه سنگ های طبیعی دارند که بسیار زیباست. کفپوش های وینیل بسیار مستحکم و بادوام هستند و برای اماکن پرترددی همچون آشپزخانه گزینه بسیار خوبی محسوب می شوند. در نهایت اگر تمایل دارید کفپوش شما جلوه ای شبیه به سنگ طبیعی با رنگی روشن داشته باشد، اما مانند سنگ طبیعی گران و و حساس نباشد، وینیل را انتخاب کنید.

پورسلین | انواع کفپوش

پورسلین ها آخرین و جدیدترین انواع کاشی های موجود در بازار هستند . آنها ممکن است کماکان سرامیک نامیده شوند، در حالی که در واقع پورسلین ها نوعی کاشی هستند. این کاشی های براق و لعاب دار بسیار مستحکم و بادام هستند و مقاومت زیادی در برابر لکه و کثیفی دارند. کاشی های پورسلین با رنگ های روشن، گزینه خوبی برای انتخاب هستند. زیرا ب راحتی و با یک تی کشی ساده کاملاً تمیز می شوند. برای کاهش میزان قسمت های دوغاب دار، توصیه می شود که از کاشی هایی با سایز بزرگ استفاده کنید تاتعداد لبه ها و در نتیجه میزان دوغاب کاری کاهش یابد.

سنگ طبیعی | انواع کفپوش

کفپوش هایی از جنگ سنگ طبیعی با رنگ های روشن، از جذاب ترین و گرم ترین انواع کفپوش ها برای محیطی همچون اشپزخانه می باشند. برخی از کفپوش های سنگی روشن، تک رنگ و یک دست هستند، در حالی که بعضی دیگر به صورت طبیعی، طیف رنگی بسیار زیبایی در خود دارند.

کفپوش های سنگی خیلی مقاوم و محکم هستند و به راحتی با یک طی تمیز می شوند. اگر قصد استفاده از شوینده برای نظافتی جدی تر را دارید، حتما احتیاط کنید و از مود قوی و خورنده استفاده نکنید.

لمینیت | انواع کفپوش

لمینت جایگزین بسیار خوبی برای چوب و سنگ طبیعی است و به خوبی جلوه آنها را شبیه سازی می کند درعین حال حساسیت های این دوماده طبیعی را ندارد و مراقبت و نگهداری از آن در مقایسه با سنگ خیلی راحت تر است نظافت لمینیت های روشن سخت نیست. اما مانند دیگر مواد رونش، آنها نیز خیلی سریع لکه و ذرات را نشان می دهند لمینیت علاوه بر رنگ در کیفیت نیز دارای تنوع زیادی هستند برای فضای پر ترددی همچون آشپزخانه باید لمینیت روشن مدنظر خود را با کیفیتی مرغوب و ضمانت نامه ای معتبر خریداری کنید.

چوب | انواع کفپوش

کفپوش های چوبی ماهیتی گرم دارند و زیر پا بسیار راحت هستند انتخاب کفپوش های چوبی به رنگ سفید، به خصوص برای آشپزخانه ای با کابینت های مدرن بسیار مناسب است. کفپوش های چوبی با یک جاروبرقی و کشیدن یک تی نمدار به خوبی تمیز می شوند. اما جهت طول عمر و حفظ کیفیت، نباید اجازه دهید مدت زیادی خیس بمانند و همچنین از هر ماده شوینده ای استفاده نکنید . قدرت کفپوش های چوبی روشن برای انعکاس نور در فضا بسیار زیاد است و از این رو بر شادابی محیط می افزایند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی