پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تعمیر لباسشویی بوش درگرگان به صورت ویژه و کاملاً تخصصی توسط گلستانی ها ارائه می شود.

مصرف انرژی AAA

در بوش ما به اهمیت مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی واقفیم. ما آنقدر به مصرف پایین و کیفیت بالای محصولات خود اطمینان داریم که نه تنها تمام لباسشویی هایمان دارای رتبه A در مصرف بوده بلکه بیشتر آنها ۲۰ تا ۵۰ درصد مصرف کمتری نسبت به سطح A برچسب انرژی را دارا می باشند.

Vario Perfect

این ویژگی با عملکرد بر روی اکثر برنامه های لباسشویی امکانات جدیدی را در اختیارتان خواهد گذاشت و از ۲ حالت تشکیل شده است. حالت Eco Perfect که اضافه کردن آن به برنامه های موجود باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف انرژی (آب و برق) خواهد شد.

با استفاده از حالت Speed Perfect و ترکیب آن با برنامه ها، شما می توانید زمان شستشو را تا سقف ۶۰% کاهش دهید. در ضمن Eco Perfect با تمام برنامه ها به جز شستشوی ۱۵ دقیقه ای و شستشوی البسه پشمی قابل ترکیب می باشد.

   Aqua Stop

تمام لباسشویی های بوش با تاکید دو چندان به امنیت دستگاه ساخته شده اند. به عنوان نمونه می توات به لوله ها و اتصالاتی با قدرت تحمل فشار زیاد آب و سیستم قفل الکترونیکی دستگاه اشاره کرد.  Aqua Stop قطعه ای است که اگر در هر نقطه ای از مسیر عبور آب نشتی ایجاد شود بلافاصله آب را قطع می کند.

Digital Display

ماشین لباسشویی های بوش مجهز به صفحه نمایشگر واضحی می باشند که روند شستشو، زمان باقیمانده، دور موتور و دمای انتخابی را نشان می دهد.

Fast Option Speed Perfect

بسته به برنامه انتخابی و با کمک گرفتن از این ویژگی جدید قادر خواهید بود تا زمان شستشو را تا سقف ۶۰% کاهش دهید.

تمام برنامه ها به جز شستشوی ۱۵ دقیقه ای قابل ترکیب با این برنامه می باشند.

به عنوان مثال، شستشوی ۵ کیلوگرم البسه فقط در برنامه ۶۰ دقیقه ای امکان پذیر است در حالیکه با کمک این برنامه و بدون پایین آمدن کیفیت شستشو، شستشوی ۵ کیلوگرم در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

Handwash Wool (شستشوی البسه پشمی)

برنامه ای کاملا متحصر بفرد که در دور موتور ۲۷rpm (دور معمول ۵۰ rpm) طراحی شده و شستشویی نرم را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود به بافت و تار و پود البسه پشمی کوچک ترین صدمه ای وارد نمی شود.

Delicate Silk (شستشوی البسه ابریشمی)

برنامه ای ویژه برای محاظفت از الیاف البسه ظریف مانند البسه ابریشمی و لباس های زیر که به لطف دور موتوری آرام در مرحله آبکشی (۶۰۰rpm) مانع از ایجاد هر گونه صدمه در بافت اینگونه الیاف خواهد شد.

Sport Wash (شستشوی البسه ورزشی)

برنامه ای ویژه شستشوی البسه ورزشی پیشرفته است که الیاف آن توسط تکنولوژی میکروفیبر ساخته شده اند مانند لباس ژیمناستیک، دوچرخه سواری و یا پیاده روی

Super Quick 15

برنامه ای کوتاه برای حدود ۲ کیلوگرم البسه که معادل ۱۰ تی شرت یا پیراهن بوده و به کمک دو مرحله ابکشی و دور موتوری مناسب یکی از کوتاه ترین برنامه های موجود در بازار را ارائه می کند.

Sensitive (مخصوص افراد مبتلا به آلرژی) | تعمیر لباسشویی بوش

این برنامه با بالا بردن دما و افزایش طول دوره آبکشی، میزان موادآلرژی زا در البسه را به حداقل میزان ممکن می رساند و مناسب افرادی است که پوست حساس و آلرژیک دارند.

  • تعمیر لباسشویی بوش درگرگان

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی