پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

تعمیر یخچال پارس :در حال حاضر شرکت پارس ، انواع یخچال و فریزر و جاروبرقی و ماشین لباسشویی و کولر را تولید می کند.

گروه شامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (گروه اصلی) و شرکت‌های فرعی آن است که در تاریخ ۰۶/۰۲/۱۳۵۴به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شد. طی شماره ۲۱۴۸۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. شرکت در تاریخ ۲۳/۰۹/۱۳۷۳ به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۰۸/۱۱/۱۳۷۳ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.
شركت در مورخ ۱۳۹۱/۹/۱۶ به بازار پايه فرابورس منتقل شده است. كارخانه توليدي يخچال و فريزر در زميني به مساحت ۱۳ هكتار در شهر صنعتي البرز قزوين ايجاد و از سال ۱۳۵۹ بهره برداري از آن شروع شد. توليدات اين كارخانه تا پايان سال ۸۱دو نوع محصول يخچال و فريزر ۱۲ فوت بوده است كه به منظور بهبود كيفيت آن به مرور تغييراتي در آن ايجاد گرديده است.
كارخانه ماشين لباسشويي نيز در زميني به مساحت ۱۱ هكتار در جوار كارخانه يخچال و فريزر ايجاد و از بهمن ماه ۱۳۸۰ با بهره برداري از آن ، توليد ماشين لباسشويي به توليدات شركت اضافه گرديد. مجموع زيربناي هر دو كارخانه حدود ۱۱۴ هزار مترمربعميباشد.
با توجه به سرعت رشد صنعت لوازم خانگي و رقابت فشرده در اين صنعت و نيازهاي متنوع و جديد مصرف كنندگان محصولات لوازم خانگي پارس استراتژي توليد خود را بر تنوع محصولات با كيفيت و با هدف برآوردن نياز مشتريان و بهبود مستمر بنا نهاده و خصوصاً از سال ۱۳۷۶ سرمايه گذاريهاي اساسي در نوسازي ماشين آلات بر اساس آخرين تكنولوژي روز به عمل آورده است.
مركز اصلي شركت در تهران و كارخانه آن در شهر صنعتي البرز قزوين واقع است. در حال حاضرشركت جزء واحدهاي تجاري فرعي شركت سرمايه گذاري صنايع عمومي تامين و واحد تجاري نهايي گروه، شركت سرمايه گذاري تامين اجتماعي مي باشد

گلستانی ها

خدمات تعمیرات انواع یخچال ساده،فریزر،دو درب و ساید بای ساید

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی