پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- نخستین یادواره شهدای منتصب به محیط زیست گلستان در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره شهدای منتصب به محیط زیست استان گلستان ظهر چهارشنبه با حضور خانواده معظم این شهدا و مسئولان استانی در گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: خداوند متعال در قرآن سه نوع مرگ برای انسان در نظر می گیرد، یک نوع مرگ طبیعی، یک مرگ در راه زیارت خانه خدا و ائمه اطهار و یک مرگ هم در مسیر جهاد فی سبیل الله.

وی افزود: خداوند در قرآن مرگ در جهاد فی سبیل الله را مرگ بزرگی معرفی می کند و جایگاه والایی برای آن قرار داده است.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد: خداوند در آیه ای از قرآن کریم می فرماید شهدا زنده هستند و آن ها را مرده مپندارید چراکه نزد خداوند روزی دریافت می کنند.

وی افزود: منظور از زنده بودن شهدا در واقع زنده بودن هدف و راه و روشی است که شهدا به خاطر آن جان خود را از دست داده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه هر فرد مسلمان یک تکلیف دینی و یک تکلیف فردی دارد که باید به آن ها عمل کند، گفت: تمام پیشگویی های خداوند که در قرآن ذکر شده است محقق شده و تنها یک پیشگویی محقق نشده و آن هم پیروزی مستضعفین بر ستمکاران است که با بررسی اتفاقات رخ داده در دنیا به این نتیجه می رسیم که این پیروزی نزدیک است.

وی افزود: با بررسی وصیت نامه شهدا به این نتیجه می رسیم اکثرا آن ها یک تقاضا داشتند و آن هم حمایت از ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام رعایتی اظهار کرد: امروز دشمن به این نتیجه. رسیده که با جنگ و سلاح سرد نمی تواند کشور ما را از بین ببرد و از این رو جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را آغاز کرده است.

در پایان مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای محیط زیست گلستان تجلیل شد. لازم به ذکر است سازمان محیط سازمان ۱۲۰ شهید تقدیم کشور کرده است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی