پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پرده ،انتخاب سریع و آسان  :انواع مدل‌ های پرده‌ ای مخصوص فضای داخلی مانند کرکره‌ ای، رومن و یا مدل‌ های دراپه و والان‌ دار به‌ عنوان امضا و نشانه‌ ای خاص از سبک کل خانه محسوب می‌شوند. به‌علاوه آن ها به‌نوعی خانه شما را در برابر صداهای اضافه عایق‌ کاری می‌ کنند.
متخصصان در زمینه طراحی پرده به شما کمک می‌ کنند که گزینه‌ ای ایده‌ آل برای دکوراسیون پرده خانه خود بیابید. برخی از آن ها نیز از مهارت‌ های طراحان داخلی کمک می‌ گیرند تا مطمئن شوند که پرده‌ ها کاملا با سبک آرایه‌ گری در خانه، تناسب کامل دارد. مشاوره با افرادی مانند طراحان داخلی و سازندگان پنجره، ممکن است در این راه‌، کارگشا باشد.
اگر شما به دنبال مدلی ساده و مقاوم هستید که با بیش تر فضاهای دکوراسیون‌ ها هماهنگ می‌شود باید بگوییم که والان‌ دار ساده و کرکره‌ ای به علت دوام و سبکشان بیش ترین محبوبیت را دارند. اگر دارای فضای کوچکی هستید و پرده‌ای جا گیر نمی‌خواهید توصیه ما به شما پرده‌ های رومن و یا کرکره غلتکی خواهد بود. اگر پنجره‌های شما سرتاسری و خیلی بلند است کرکره‌های عمودی را امتحان کنید.

افراد متخصص در این زمینه چه سرویس‌هایی ارائه می‌دهند؟

 

حرفه‌ای‌ ها در زمینه طراحی و تولید تزئینات پنجره در کار با انواع مدل‌ های مختلف پرده متخصص هستند. برخی از آن ها کار با پرده‌های کرکره‌ای را انتخاب کرده‌اند؛ درحالی‌ که برخی دیگر در تزئین و طراحی پرده‌ های پارچه‌ ای مانند پرده‌ های دراپه و یا والان‌ دار تجربه ‌دارند.
در کنار این دو گروه، متخصصانی نیز هستند که تنها فناوری‌ های این حوزه را معرفی نموده و نصب می‌کنند، اما بدون در نظر گرفتن این نکات، تمامی طراحان پرده می‌ توانند در زمینه نکات منفی و مثبت انواع جنس‌ و سبک‌ ها مشاوره دهند و در تشخیص این که پرده‌ای رومن برای شما مناسب است و یا والان‌ دار کمکتان کنند.
یک پرده‌ کار حرفه‌ای در اولین مرحله، پنجره‌ ها را متر می‌کند و بعد به طراحی و دوخت پرده مناسب و سایز پنجره می‌پردازد. فردی حرفه‌ای می‌ تواند انواع پرده‌ کرکره‌ ای، غلتکی، رومن و دراپه‌ دار را به بهترین نحو نصب کند تا در نگاه اول پرده‌ ها شکیل و زیبا به نظر برسند و امن باشند؛ زیرا امنیت درباره استحکام پرده موضوع بسیار مهمی به نظر می‌ رسد و یک متخصص، هیچ نکته‌ ای را برای اطمینان از نصب امن پرده از قلم نمی‌ اندازد.
اگر شما به دنبال نتیجه‌ ای خاص و منحصر به‌ فرد هستید طراحان پرده، کرکره‌ ها و پرده‌ ای سفارشی می‌توانند شما را به مراد دلتان برسانند. استفاده از متخصصان در زمینه‌ های دیگر مانند طراحان داخلی و دکوراتور می‌تواند به شما کمک کند تا دکوراسیونی خلاق‌ تر داشته باشید.
 

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

طراحی و دکوراسیون داخلی ،تزئینات پرده و طراحی انواع پزده مناسب منزل شما

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی