پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بانوان قالیباف گلستان نیازمند بیمه هستند که این امر به دلیل سهم ناچیز استان از اعتبارات دولتی تاکنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلثوم غفاری توران ظهر دوشنبه در نشست استاندار گلستان با زنان فرهیخته گلستان اظهار کرد: در دوره دولت تدبیر و امید پنج تفاهم نامه در حوزه زنان انعقاد و اجرایی شد که سه تفاهم نامه کشوری بوده است.

وی افزود: طرح توان افزایی مدیران زن، طرح تاب آوری زنان جامعه در دوفاز و آموزش ۳۲ هزار نفر ساعت در این زمینه، طرح تحکیم بنیان خانواده با هدف توان افزایی در ۱۰۰ روستا و توانمند سازی جوامع علمی با حفظ منابع طبیعی از جمله برنامه هایی است که طی این سال ها برای بانوان برگزار شده است.

غفاری از انعقاد تفاهم نامه با یکی از شرکت ها در خصوص کشت گیاهان دارویی خبر داد و افزود: ۱۲ جلسه مشترک به منظور توسعه نوغانداری هم در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کارگاه های نیمه صنعتی ابریشم کشی از تربت حیدریه به استان منتقل شده، ادامه داد: با صندوق کارآفرینی امید تفاهم های لازم برای ارائه وام به بانوان کارآفرین انجام شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از وجود ۷۰ هزار بافنده قالی در گلستان خبر داد و گفت: اکثر این بافنده ها را بانوان تشکیل می دهند که به دلیل سهم ناچیز استان از اعتبارات دولتی نمی توانند در حرفه خود بیمه شوند.

وی با اشاره به حضور بانوان در بدنه مدیریتی استان گفت: تنها بانوی در سطح مدیرکل من هستم، ۱۰ بانو در سمت معاون مدیر کل ها حضور دارند، در گذشته هم یک فرماندار زن داشتیم و در حال حاضر یک بخش دار خانم داریم.

غفاری اظهار کرد: پیگیری های زیادی برای راه اندازی بازارچه دائمی زنان انجام شد اما هیچکدام به نتیجه نرسید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی