پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: شهرک صنعتی اترک در رشد صنعت ساختمان گلستان موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان گلستان، رضا مروتی با اشاره به فعالیت های عمرانی استان طی دوره چهارساله اظهار کرد: در این مدت سعی شد ظرفیت فنی و مهندسی استان به خوبی پرورش یافته و از آن ها در رشد و تعالی استان استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های بسیار مناسب سازمان نظام مهندسی اضافه کرد: میزان رضایتمندی مردم از نظام مهندسی ساختمان گلستان نسبت به چهار سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

مروتی با تقدیر از عملکرد هیات مدیره سازمان بیان کرد: تلاش هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان برای برقراری اخلاق مهندسی، دوره های آموزشی و استفاده از ظرفیت های مهندسان  قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره نقش شهرک صنعتی اترک در رشد صنعت ساختمان استان افزود: با تصویب منطقه آزاد و شروع احداث شهرک های صنعتی و با انعقاد این تفاهم نامه شاهد استفاده بهتر از خدمات مهندسی و رشد مثبت صنعت ساختمان خواهیم بود.

وی بر انعقاد و اجرای تفاهم نامه همکاری بین نظام مهندسی ساختمان و انبوه سازان استان تاکید کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان که در این جلسه حضور داشت با اشاره به واحد صنعتی هزار هکتاری اترک گفت:  اجرای این طرح بستری مناسب برای بکارگیری این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت فنی و تخصصی مهندسان است.

حسین پیش قدم افزود : با اجرای همزمان این طرح صنعتی و اجرای این تفاهم نامه  نتایج مناسبتری را نسبت به استان های دیگر خواهیم داشت.

در ادامه این نشست رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان هم با اشاره به فعالیت های صورت گرفته جهت استفاده حداکثری از ظرفیت تخصصی مهندسان صنعت ساختمان بیان کرد: هم اکنون با اجرای تفاهم نامه آب و فاضلاب، سه جانبه برق، مسوول ایمنی و شهرک های صنعتی علاوه بر افزایش کیفیت ارائه خدمات مهندسی در رشته های مختلف توانستیم از ظرفیت ها و توان مهندسان عضو سازمان استفاده بیشتر و بهتری داشته باشیم.

احمد تجری تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان گلستان آمادگی خود را برای ارائه خدمات مهندسی و کمک به توسعه عمرانی و تخصصی استان در نهادهای مختلف اعلام می دارد.

وی در خصوص عقد تفاهم نامه با شرکت شهرک های صنعتی گفت: دو طرف با بررسی تفاهم نامه های منعقد شده در سطح کشور و بررسی نقاط ضعف و قوت موارد مشابه ، به نتایج جامعی رسیدند و این مهم سبب خواهد شد صنعتگران و فعالان اقتصادی از خدمات مهندسی با سهولت و کیفیت بیشتر از قبل برخوردار شوند.  

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان همچنین با شاره به فعالیت های صورت گرفته درون سازمانی و تدوین برنامه زمانبندی آمادگی کامل سازمان متنبوع خود را برای اجرایی شدن این تفاهم نامه اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با شرکت شهرک های صنعتی گلستان منعقد شد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی