پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید قبول کنیم وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و دولت و کشور نمی‌توانند, افراد ضعیف جامعه را ندیده بگیرد و ما در کمیسیون اقتصادی تلاش داریم با اصلاح قانون, بتوانیم وضعیت موجود را بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, محمود بهمنی ظهر امروز در نشست صمیمی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با فعالان اقتصادی گلستان در فرمانداری گنبدکاووس اظهار داشت: در چند سال گذشته, در یک مقطع, کشور در یک تحریم کامل به سر می‌برد و فروش نفت از 2 میلیون و 350 هزار بشکه به 700 هزار بشکه رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بانک مرکزی و همه بانک‌ها تحریم شده و ورود و خروج اسکناس, فلزات قیمتی وغیره تحریم شده بود و ما باید وضع را کاملا عادی قلمداد می‌کردیم, تا با ترفندهایی این تحریم‌ها را از بین ببریم.

بهمنی تصریح کرد: البته در همه دوره‌های انقلاب, نظام ما در موقعیت‌های مختلف دچار تحریم شده و هر دوره با ترفندهایی این تحریم‌ها را پشت سر گذاشتیم و منطقی نیست که دولت‌های قبلی را زیرسئوال ببریم و تخریب کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: باید قبول کنیم وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و دولت و کشور نمی‌توانند, افراد ضعیف جامعه را ندیده بگیرد و ما در کمیسیون اقتصادی تلاش داریم با اصلاح قانون, بتوانیم وضعیت موجود را بهبود ببخشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موتور محرکه اقتصاد جهان مسکن است و اگر بخش مسکن, دچار رکورد و آسیب شود, اقتصاد کشور دچار مشکل خواهد شد و برای محرکه اقتصاد, باید این حوزه مورد توجه واقع شود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی