پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان -سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: با اتفاقاتی که توسط رئیس جمهور آمریکا رخ داده مناسبت هایی همچون ۱۳ آبان بهترین فرصت برای اعلام انزجار به نظام سلطه است.

حجت الاسلام سید علی طاهری، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سالروز شهادت دانش آموزان در رژیم طاغوت، تبعید حضرت امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان سه مناسبتی است که در ۱۳ آبان اتفاق افتاده و این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی معرفی شده است.

وی افزود: با اتفاقاتی که اکنون توسط ترامپ رئیس جمهور آمریکا رخ داده مناسبت هایی همچون ۱۳ آبان بهترین روز است تا همه ما انزجار خود را نسبت به نظام سلطه نشان دهیم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان با بیان این که طی سال های گذشته چهره خبیث آمریکا در پشت پرده بود، گفت: اکنون در دوره جدید مدیریت دولت آمریکا این چهره خبیث علنی و بهانه از دست افرادی که به آمریکا اعتماد داشتند گرفته شد.

وی افزود: اگر چه امروز چهره واقعی آمریکا برای همه روشن شد باید بدانیم امام خمینی (ره) سال ها پیش و امروز رهبر معظم انقلاب در تمامی برنامه ها و مراسم بدون استثنا نسبت به ماهیت آمریکا اشاره داشتند.

طاهری اظهارکرد: برخی از افراد این واقعیت ها را نمی دیدند و نصحیت را قبول نمی کردند و کسانی که ماهیت آمریکا را معرفی می کردند آنان را خشن و تندرو می دانستند.

وی تصریح کرد: امید است با دلسوزی و اتحاد نظر  بیشتر در کشور مقابل یاوه گویی های نظام سلطه ایستادگی کرده تا از این طریق  با خباثت های آمریکا مقابله کنیم.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی