پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه ای مشترک اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی و سید مناف هاشمی در پیامی مشترک ضمن دعوت از عموم مردم شریف و انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اعلام کردند؛ مردم شریف و انقلابی استان گلستان همچون گذشته پشتیبان انقلاب اسلامی خود هستند و یاوه گویی های رئیس جمهوری امریکا بر اتحاد ملت می افزاید.

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان تصریح کردند: جمهوری اسلامی ایران حکومتی برآمده از متن مردم شریف و انقلابی است که تا به امروز از هیچ تلاشی در راستای مجد، عظمت و اقتدار آن فروگذار نکرده اند.

 در ادامه این پیام آمده است: یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی است که مردم غیور کشورمان ضمن بیعت با آرمان های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور در راهپیمایی شکوهمند این روز به تمامی قدرت های پوشالی و استکباری جهان اعلام می کنند که جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از متن مردم است و یاوه گویی های رئیس جمهوری امریکا تنها اتحاد و همبستگی ملی را افزایش می دهد.

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از عموم مردم ولایت مدار استان گلستان خواستند تا با حضور مقتدارانه خود در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همچون همیشه مشت محکمی بر دهان تمامی ابرقدرت های مستکبر جهان، خصوصاً امریکا و اسرائیل جنایتکار بکوبند و بر تقویت نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران بیافزایند

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی