پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در واقع شکستن قدرت آمریکا در دنیا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر شنبه در اجتماع عظیم ۱۳ آبان در گرگان اظهار کرد: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش‌آموز و روز تبعید امام راحل است.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان این که در آبان ماه سال ۴۳ امام راحل در شهر قم سخنرانی داشتند که منجر به تبعید امام به ترکیه شد، ادامه داد: در آن سخنرانی امام خطاب به علمای قم، تهران، مشهد، نجف و شیراز می فرمایند من اعلام‌ خطر می‌کنم چراکه امروز اسلام در خطر است و باید به فریاد اسلام برسید.

وی افزود: این سخن حکیمانه امام (ره) راه را هموار کرد و نشان داد امام راحل برای دین و اسلام قیام می‌کند.

وی گفت: امام در همین سخنرانی مواضع محکم خود را علیه امریکا و استکبار جهانی ایراد کرد و پایه‌گذاری یک نگاه عمیق بود که ملت ایران بداند این مبارزه علیه طاغوت و علیه آمریکاست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: زمانی که شاه ملعون از کشور فرار کرد و خود را به آمریکا رساند با ورود به فرودگاه نیویورک خبرنگاری از وی پرسید تو را متهم کرده‌اند که بدون اجازه آمریکا تصمیمی نمی‌گرفتی و شاه در پاسخ گفت این موضوع طبیعی است اما واقعیت دارد.

وی تصریح کرد: ملت ایران در انقلاب به دنبال استقلال اقتصادی، اجتماعی و... بود و امام پرچم استقلال‌خواهی را در سال ۴۳ برپا کرد و موجب تبعید وی به ترکیه شد.

حجت‌الاسلام شیرازی بابیان اینکه انقلاب ما از روز نخست که پایه‌ریزی شده بود علیه آمریکا و سلطه گران بود، افزود: امام قدرت آمریکا را در ایران شکست و اوج این شکستن با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود، چراکه آمریکا تصور نمی‌کرد کسی در دنیا بتواند به سفارت او حمله کند اما دانشجویان امام توانستند و امام این حرکت را انقلاب دوم نامید.

انقلاب اسلامی فرهنگ ایستادگی را در دنیا پایه ریزی کرد

وی ادامه داد: انقلاب ایران یک حرکت عظیم را پایه‌ریزی کرد که در دنیا سابقه نداشت و این حرکت عظیم هم یک فرهنگ را پایه ریز کرد و آن فرهنگ اسلام و ایستادگی و مبارزه در مقابل غرب بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس  بابیان اینکه برخی کتاب می‌نویسند اما کتابشان ریشه در فرهنگ غربی دارد، تصریح کرد: ریشه فرهنگ در اسلام است و جمهوری اسلامی این سد را شکست و به جهان نشان داد اسلام حرف نویی درزمینهٔ سیاست و اقتصاد و حتی اداره جهان هم حرف دارد.

حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: اگر مسئولین ما تسلیم حرف اسلام شوند و در زندگی خود به زندگی ناب محمدی توجه کنند جهان تغییر خواهد کرد و آنچه امروز در بحرین می‌بینیم این است که اگر امت‌های اسلامی زیر پرچم دین حرکت کنند قدرت‌های غربی و صهیونیستی هیچ‌کاره‌اند.

وی افزود: جدا کردن اقلیم کردستان از عراق یکی دیگر از نقشه‌های آمریکا بود و می‌خواستند دامنه حاکمیت بارزانی را گسترش دهند اما در گام‌های نخست شکست خوردند و باور نمی‌کردند کردهای خود عراق علیه طرح بارزانی مقابله کنند و با هدایت حکیمانه ایران این طرح شکست خورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس ادامه داد: حاکمیت متعلق به مردم بوده چراکه بر خواسته از رأی مردم است و مردم حامی نظام هستند، اگر حاکمیتی با مردم باشد دشمنان نمی‌توانند آن را شکست دهند.

وی تصریح کرد: اینکه روزبه‌روز عزت ملت ایران توسعه پیدا کرد و قدرت آمریکایی‌ها ضعیف شد از عظمت انقلاب ماست.

حجت‌الاسلام شیرازی بابیان اینکه اسلام به ذات خود بدی ندارد و اگر عیبی وجود دارد از مسلمانی ماست، افزود: اگر ما در دنیا عزت پیداکرده‌ایم به سبب عمل کردن به حرف دین بوده و اگر مسئولان هم در مباحث اقتصادی کشور حرف دین و به اقتصاد مقاومتی توجه کند عزت کشور بیشتر خواهد بود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی