پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۴۷ روادید برای زائران اربعین حسینی در استان گلستان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا درگاهی صبح امروز در هفتمین جلسه کارگروه ستاد اربعین استان گلستان اظهار داشت: از 16 هزار و 500 نفر زائرینی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند تاکنون برای 12 هزار و 47 نفر روادید اخذ شده است.

وی تاکید کرد: ستاد مرکزی عتبات عالیات همه تلاش خود را برای صدور روادید در کوتاه‌ترین زمان لازم را به کار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم به زودی این امر برای همه زائران محقق شود.

درگاهی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود حداکثر تا پایان هفته جاری 3 هزار و 500 روادید افراد ثبت‌نام کرده در سامانه سماح اخذ شود و به دست آنها برسد.

مدیر حج و زیارت استان گلستان پیش‌بینی کرد: بیش از 17هزار نفر امسال از استان گلستان عازم سفر معنوی اربعین شوند به علت ازدهام درخواست‌ها برای تعدادی از آنها تاکنون روادید صادر نشده است.

وی افزود:در استان گلستان 47 دفتر مجاز زیارتی دائمی فعال هستند و برای رفاه حال مردم 6 دفتر موقت هم در شهرهای استان گلستان راه‌اندازی شده است.

درگاهی از مردم خواست حتما با مراجعه به این مراکز و دفاتر تقاضای روادید کنند تا گرفتار افراد شیاد و سودجو نشوند که از این فرصت برای صدور روادید غیرقانونی و جعلی استفاده می‌کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان تاکید کرد: از استان گلستان پارسال بیش از 10هزار نفر به عتبات عالیات در زمان اربعین اعزام شدند و با استقبال خوب مردم و ثبت‌نام در سامانه سماح این تعداد امسال بیشتر شده است

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی