پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جانشین ستاد اربعین استان گلستان گفت: ۱۲ موکب استان گلستان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی اصغر طهماسبی صبح امروز در هفتمین جلسه ستاد کمیته های هشت‌گانه اربعین حسینی استان گلستان اظهار داشت: این کمیته هشت گانه تدارکات لازم را برای زائران در عتبات عالیات و در مرز فراهم کرده است. 16500 گلستانی تاکنون در سامانه سماح ثبت‌نام کرده اند و برای 12هزار نفرهم روادید صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: 70 دستگاه اتوبوس برای بردن و بازگرداندن زائران گلستانی اربعین حسینی تاکنون مهیا شده‌اند و برای افزایش این تعداد هم مشکلی نداریم و این اتوبوس‌ها در مرز مهران برای بازگرداندن زائران مستقر می‌شوند.

طهماسبی درباره برپایی موکب هم گفت: امسال تفاوت ویژه‌ای برپایی موکب در عتبات داشته و در کربلا و نجف 12 موکب برپا می‌شود و در کنار آنها در مرز مهران هم موکب شهدای گلستان برپا شده است.

جانشین ستاد اربعین استان گلستان تصریح کرد: کمیته‌های هشت‌گانه ما کاملا آماده هستند و بیشتر کارهای خود را هم انجام داده‌اند و امسال در کنار اعزام پزشک بیش از 79 میلیون تومان هم دارو برای این موکب‌ها ارسال شده تا در این ایام از نظر بهداشتی و درمانی هم مشکلی نداشته باشیم.

وی درباره موکب‌های گلستانی هم خاطرنشان کرد: امسال 10 موکب در کربلا مستقر شده و موکبی هم در نجف که به زائران به خصوص زائران گلستانی خدمات می‌دهند در مرز هم موکبی فعال شده است.

طهماسبی افزود: بزرگترین موکب استان گلستان موکب علی بن موسی الرضا(ع) است که پیش‌بینی می‌شود به 5 هزار نفر خدمات دهد و در این موکب 250 نفر در قسمت‌های مختلف خدمت می‌کنند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی